stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 420857
  • 21 بهمن 1400 - 17:00
1
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس:

افزایش ۲۰ درصدی فعالیت های ورزش های همگانی فارس در سال ۱۴۰۱

افزایش ۲۰ درصدی فعالیت های ورزش های همگانی فارس در سال ۱۴۰۱
فارس_ سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس از افزایش ۲۰ درصدی فعالیت های ورزش های همگانی فارس در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی به اتفاق استاندار فارس در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی خیرساز ماهان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امروز امنیت و سلامت همگانی دو مقوله مکمل یکدیگر می باشند.

سیروس پاک فطرت عضو هیئت امناء مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان گفت: این مجتمع فرهنگی که به همت حاج حسین جوکار در منطقه محروم و حاشیه شهر شیراز ساخته شده است فاز اول دارای؛ زمین چمن مصنوعی ، پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی و گود زورخانه می باشد ، در فاز دوم که در حال ساخت می باشد؛ استخر شنا و محل خوابگاه ورزشکاران تامین خواهد شد.

پاک فطرت اداما داد: ضمن تشکر از اقدام شایسته و ابتکار عمل این خیر نیکوکار در امر ساخت و توسعه فضای ورزشی و همگانی از سایر خیرین و نیک اندیشان تقاضا کرد تا بخشی از کارهای خیر خودرا به توسعه ورزش و سلامت مردم اختصاص دهند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی پیشنهاد کرد تا فدراسیون ورزش های همگانی و ادارات کل ورزش و جوانان نسبت به تشکیل مجمع خیرین ورزشی اقدام نمایند.

مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی بر توجه بیشتر مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان بر توسعه ورزش همگانی و تامین اعتبار تاکید کرد.

پاک فطرت نقش فدراسیون ورزش های همگانی و به تبع آن هیئت های ورزشی همگانی در استانها در طول مدت بیماری کرونا را مثبت ارزیابی کرد و استقبال مردم از طرح های ملی لیگ تندرستی ایران ،پویش ورزش در خانه ، پویش آماده‌ باش ، طرح ورزش در همسایگی و فعالیت های فرهنگی مانند نظر خون ، پویش رهایی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک های مومنانه در سال ۱۴۰۰را رضایت مند اعلام کرد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس اظهار امیدواری کرد: با اهتمام اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و با تشکیل منظم شورای عالی ورزش همگانی در مرکز استان و شهرستان های فارس امکان افزایش ۲۰ درصدی فعالیت‌ ورزش های همگانی در سال ۱۴۰۱ می باشد.

سیروس پاک فطرت گفت: در جلسه مجمع سالیانه عادی این هیئت که در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد سیاست های اجرایی و تقویم ورزشی مشترک با شهرداری شیراز مربوط به سال ۱۴۰۱ پیشنهاد و تصویب خواهد شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.