stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 421071
  • 22 بهمن 1400 - 16:29
0

قالیباف: نیازمند تحول در نظام حکمرانی و اجرایی کشور هستیم

قالیباف: نیازمند تحول در نظام حکمرانی و اجرایی کشور هستیم
خراسان رضوی- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات ما در حوزه اقتصاد مشکل کمبود پولی و مالی نیست، ما نیازمند این هستیم که از دالان کارآمدی بگذریم، نیازمند تحول در نظام حکمرانی و اجرایی کشور در بعد رویکردها، روش ها و ابزار هستیم.
قلم | qalamna.ir :

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد و پیش از خطبه های نمازجمعه امروز مشهد در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی گفت: ماه مبارک رجب، دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی را به یکایک شما زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) عرض تبریک و تهنیت دارم.

وی افزود: در این مکان مقدس و روز عزیز یاد می کنیم از شهدا و امام شهدا (ره). شهدایی که تا آخرین لحظه زندگی و تا آخرین قطره خون خود، تردیدی در راهشان و هدفشان که احیای اسلام و عزت مسلمان، افتخار آفرینی برای ایران عزیز، دفاع از آرمان های انقلاب و حضرت امام (ره) مبتنی بر سنت های الهی و مردم باوری بود، درود می فرستیم. همچنین به امام شهدا این مرد الهی که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی برنداشت، درود می فرستیم. امامی که به سنت های الهی ایمان داشت. خدا باوری او در اوج بود و به مردم باوری، باور عمیق قلبی داشت. امام عزیزی که به راه خود، مسیر خود و توانایی خود اعتماد و اعتقاد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی می گوییم امام به سنت های الهی اعتقاد و باور داشت به این معنی است که در ۱۵ خرداد سال ۴۲ این مرجع بزرگ، این مرد الهی، این مرد انقلاب اسلامی، این مرد دل داده به مکتب قرآن و اهل بیت (ع) در مقابل رژیم مستبد و مورد حمایت استکبار ایستاد و یک تنه قیام کرد.

دشمن می خواهد بین مردم و حکومت شکاف ایجاد کند

قالیباف تاکید کرد: دقیقا در حوزه اقتصادی و جنگ رسانه‌ای دشمن متمرکز براین شده است که روحیه مردم را تضعیف کند و مسئولان را ناامید کند و بین امام و امت فاصله ایجاد کند و شکاف بین حکومت و مردم را ایجاد کند. آن ها به نقطه ضعف ما پی برده اند و ما در این روز عزیز باید با ایمان به راه امام و شهدا و رهبری امام عزیز محکم گام برداریم و ذره ای تردید نکنیم.

وی افزود: ایجاد فرصت برای مردم به دوش یکایک ما مسئولان است و باید پاسخگو باشیم‌. مردم به میدان آمده اند و به مبانی انقلاب دوباره رای داده اند و ما با همدلی و هم افزایی باید به سمت تحول در نظام اجرایی و اداری برویم. مشکلاتی در نظام اجرایی است که باید با کمک مردم آنها را حل کنیم و برای مردم که ذینفع واحد هستند تلاش کنیم. ما مدیون مردم هستیم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: به روح شهدا و امام و تمام خانواده های شهدا و جانبازان و رزمندگان درود می فرستم و از خداوند می خواهم به همه ما توفیق بندگی داده و خجل زده مردم و شرمنده رهبر انقلاب نباشیم.

قالیباف همچنین در پایان سخنان خود، ضمن بزرگداشت نام مرحوم آیت الله گرایلی و مرحوم سعید تشکری، درگذشت آنها را به مردم مشهد تسلیت گفت

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.