stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 421421
  • 23 بهمن 1400 - 21:03
2

کلاس‌های دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود

کلاس‌های دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود
خوزستان - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: کلاس‌های آموزشی همه‌ مقاطع تحصیلی این دانشگاه تا اطلاع بعدی به صورت مجازی برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

رحیم پیغان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان خوزستان و اعلام وضعیت قرمز و محدودیت‌های کرونایی، کلاس‌های آموزشی همه‌ مقاطع تحصیلی دانشگاه تا اطلاع بعدی به صورت مجازی و در سامانه ال ام اس دانشگاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین تداوم برگزاری حضوری کلاس‌های درس مقطع دکتری تخصصی با صلاحدید استادان درس و توافق دانشجویان و با هماهنگی آموزش دانشکده‌ها امکان‌پذیر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: همه‌ فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای اجرای پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها به‌شرط تصویب پیشنهاده پژوهشی، با هماهنگی استاد راهنما و مانند نیم‌سال‌های گذشته و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها امکان‌پذیر است.

پیغان افزود: جلسات دفاع از پایان‌نامه‌ها نیز به‌صورت مجازی برگزار می‌شود؛ با این حال با صلاحدید گروه آموزشی و دانشکده، امکان برگزاری جلسات دفاع به‌صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌ها وجود دارد.

وی در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های دانشجویان نیز گفت: آزمون‌های باقی‌مانده مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان تاکید کرد: در صورت هرگونه تغییر احتمالی در شیوه برگزاری کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی، اطلاع‌رسانی در این باره انجام می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.