stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 42189
  • 16 فروردین 1399 - 14:02
2
استاندار کرمانشاه:

پیوست جهش تولید در اسناد کرمانشاه ایجاد می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: برای رسیدن به جهش تولید باید یک پیوست مربوط به آن در دیگر اسناد کرمانشاه ایجاد شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز شنبه در نخستین نشست ستاد جهش تولید که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم به جهش تولید برسیم باید کارهایی که ۱۰ روزه انجام می شوند را یک روزه به نتیجه برسانیم.

استاندار کرمانشاه تاکید ‌کرد: برای رسیدن به جهش تولید باید یک پیوست مربوط به آن در دیگر اسناد کرمانشاه ایجاد شود.

بازوند گفت: باید بسیاری از پروژه های بزرگ و مهم اقتصادی استان را شروع کنیم تا بتوانیم به جهش های لازم در تولید برسیم.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا یک چالش اساسی در تمام حوزه‌ها است، بیان کرد: کرونا ترمز اقتصاد کشور را کشیده و به سرعت حداقلی رسانده است.

وی اظهار داشت: سال ۹۹ علاوه بر مشکلات شیوع کرونا، می تواند سال خوبی برای جهش تولید و رونق اقتصادی باشد.

وی به بحران های سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: سال ۹۸ تلاطم های بسیاری برای مردم داشت که می توان آن را سال سختی برای کرمانشاهی ها توصیف کرد.

استاندار افزود: با این حال در حوزه های اقتصادی در سال ۹۸ اقدامات بسیار مطلوبی انجام و زمینه بهبود فضای کسب و کار ایجاد شد.

بازوند عنوان کرد: در این سال به دنبال کاهش سه درصدی نرخ بیکاری کرمانشاه بودیم که در ۹ ماه آن محقق شد و امیدواریم پس از اعلام سازمان آمار در کل سال به هدف خود رسیده باشیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته سه سند اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال را تهیه کردیم که خوشبختانه تحقق بیشتر اهداف آن ها در این سال محقق شدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نام گذاری امسال نشان از چالش اصلی کشور در زمینه تولید دارد، اظهار داشت: خوشبختانه در استان بسترهای لازم به منظور رسیدن به جهش تولید فراهم است اما باید به سرعت مضاعف برسیم‌.

وی با بیان اینکه تنها نسخه ای که می تواند عقب افتادگی اقتصاد کشور ناشی از کرونا را جبران کند، جهش تولید است، خاطرنشان کرد: بدون شک چالش های کرونا منجر به ایجاد گسل هایی در حوزه های مختلف خواهد شد که باید با تلاش از فعال شدن این گسل ها جلوگیری کنیم.

بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تنها ۲۰ درصد از اسناد خزانه مربوط به سال قبل جذب شده است که باید مدیران استان هرچه زودتر برای جذب کامل اسناد اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.