stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 42376
  • 16 فروردین 1399 - 17:01
0

ادعای امیر قلعه نویی درباره پیشنهاد پرسپولیس

ادعای امیر قلعه نویی درباره پیشنهاد پرسپولیس
امیر قلعه نویی می گوید سه مرتبه پرسپولیسی ها برای جذب او در برهه های مختلف تلاش کرده اند.
قلم | qalamna.ir :

 

این روزها برای تمام علاقمندان به فوتبال روزهای عجیبی به شمار می رود و برای مربیان و بازیکنان فوتبال هم غیر از این نیست اما امیر قلعه‌نویی که همچنان با کسب ۵ عنوان قهرمانی با استقلال و سپاهان به عنوان پرافتخارترین مربی فوتبال ایران شناخته می شود و سال گذشته در رنکینگ بین‌المللی مربیان عنوان بهترین مربی ایران را کسب کرد، می گوید باید خودمان را با این شرایط وفق بدهیم و از این اتفاقی که گریبان جهان را گرفته، درس عبرت بگیریم و در برخی از کارهایمان تجدید نظر کنیم.

مردم ایران در سال ۹۸ صدمات زیادی خوردند

سرمربی سپاهان صحبت های خود را اینطور آغاز کرد: «سال نو را تبریک می‌گویم. انشاالله زیر سایه اهل بیت این سال، سال مبارکی باشد و بدشانسی‌های سال ۹۸ از بین برود. در سال ۹۸ اتفاقات زیادی را داشتیم و مردم ایران صدمات زیادی خوردند. در مورد سال گذشته صحبت می کنم که واقعا ملت ایران اذیت شدند و حالا هم این ویروس لعنتی کل دنیا را گرفته است.»

 

تجربه این شرایط خیلی سخت است

از امیر قلعه‌نویی پرسیدیم که این روزهای عجیب را چطور سپری می‌کند. او در پاسخ به این سوال بیان کرد: «بالاخره فکر می‌کنم نزدیک ۴۱ سال است که در ورزش هستم. تجربه این شرایط خیلی سخت است. ما هم با شرایط خودمان را هماهنگ می‌کنیم. تاسف بیشتر به خاطر هموطنانمان است و یک سری که مبتلا شده‌اند و یک عده هم متاسفانه جان‌شان را از دست دادند که به آنها تسلیت می‌گویم. خب ما هم با بلاتکلیفی جلو می‌رویم. جا دارد از کادر پزشکی نهایت تشکر را داشته باشم. یعنی هر فردی که با این مشکل و معضل سر و کار دارد و ایثار می‌کند. مردم خیری که کمک می‌کنند. واقعا از تک تک آنها تشکر می‌کنم.» 

۲۰ سال است که ارزش‌ها از بین رفته است

از سرمربی سپاهان در رابطه با فوت ایرج قلیچ خانی که یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران در سال های گذشته بوده، سوال کردیم که او با افسوس به مرگ این پیشکسوت که در آستانه شروع سال جدید رخ داد، واکنش نشان داد و اضافه کرد:« من خدمت شما عرض کنم که متاسفانه اخلاق مداری در مملکت ما از بین رفته است. به خاطر سه امتیاز دست به چه کارهایی که نمی زنند. اخلاق و معرفت در فوتبال ما ۲۰ سالی است که از بین رفته است. نسل گذشته رعایت می کردند و به بزرگترها احترام می گذاشتند و پیشکسوتان را فراموش نمی کردند ولی ۲۰ سال است که این ارزش ها از بین رفته است. ایرج خان قلیچ خانی زحمات زیادی برای فوتبال ما کشید ولی این دو سه سال اخیر چه رفتاری با او شد؟ البته برای بقیه پیشکسوتان هم غیر از این نبوده است. خدا او را بیامرزد؛ این راهی است که همه باید برویم.»

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : افکار نیوز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.