stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 424099
  • 04 اسفند 1400 - 23:28
1
استاندار خوزستان عنوان کرد:

۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار صنایع استان قرار گرفت / با اجرای شیوه نامه مسوولیت های اجتماعی روند شفاف و رو به پیشرفتی در توسعه استان خواهیم داشت

۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار صنایع استان قرار گرفت / با اجرای شیوه نامه مسوولیت های اجتماعی روند شفاف و رو به پیشرفتی در توسعه استان خواهیم داشت
خوزستان - استاندار خوزستان گفت: برای تکمیل پروژه های مختلف صنایع استان در یک نوبت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار شرکت‌ها قرار دادیم. در این جلسه هم حدود ۶۷۰ میلیارد تومان لحاظ کردیم تا این شرکت ها بتوانند تولید خود را تداوم بخشند و اشتغال زایی بیشتری داشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز چهارشنبه در پایان نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جلسه امروز دو دستور کار مطرح شد. موضوع دستور کار اول جلسه در رابطه به تدوین شیوه نامه مسوولیت های اجتماعی صنایع بود.

وی افزود: صنایع مختلفی که در استان خوزستان فعالیت می‌کنند و طبیعتاً مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه توسعه استان دارند و باید کمک کنند بخشی از پروژه های استان تقویت و اجرایی شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: ما خواستار این هستیم که این اقدامات به صورت متمرکز انجام شود به نحوی که مشخص باشد مبالغی که پرداخت می‌کنند به چه دستگاه هایی است و صرف چه پروژه هایی میشود و چه سهمی در توسعه استان دارد.

خلیلیان ادامه داد: متاسفانه تاکنون چنین روالی نبوده است و مشخص نبوده است که این اقدامات در چه راستایی انجام می‌شود که این امر می‌تواند موجب ایجاد مفسده شود و انشالله ما با اجرای این دستورالعمل و اقدام جلوی مفسده های احتمالی را خواهیم گرفت و یک مسیر شفاف، درست و رو به پیشرفتی را برای اجرای طرح ها و پروژه ها از محل مسئولیت های اجتماعی خواهیم داشت.

استاندار خوزستان اظهار داشت: دستور کار دوم جلسه مربوط می‌شود به ۲۴۷ پروژه‌ که در استان بخشی از آنها فعال هستند و بخشی دیگر احداث میشوند.

خلیلیان تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه ها در یک نوبت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار شرکت‌ها قرار دادیم. در این جلسه هم حدود ۶۷۰ میلیارد تومان لحاظ کردیم تا این شرکت ها بتوانند تولید خود را تداوم بخشند و اشتغال زایی بیشتری داشته باشند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بخشی از مصوباتی که امروز داشتیم برای این بود که صنایع ما از رکود خارج شوند و نقدینگی آنها تامین شود. همچنین برای مسائل و مشکلات مختلف در حوزه صنایع از جمله تامین مواد اولیه و برخی مشکلات در زمینه بیمه، مالیات و بدهی بانکی نیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی های لازم برای برطرف کردن این مشکلات انجام خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.