stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 425491
  • 11 اسفند 1400 - 18:46
0

هشت خانواده شهدای نیروهای مسلح در مشهد تجلیل شدند

هشت خانواده شهدای نیروهای مسلح در مشهد تجلیل شدند
خراسان رضوی- هشت خانواده شهدای ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مدافع حرم با حضور فرمانده منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش و رییس اداره پذیرش بنیاد شهید کشور روز چهارشنبه طی مراسمی در مشهد تجلیل شدند.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور در این مراسم گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مبارزه با گروهک‌های تروریستی، یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی، وحدت نیروهای مسلح بود و استقلال و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون دلاورمردی ها و ایثارگری شهدا و ایثارگران است.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: آمریکایی‌ها با هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه ما حضور پیدا کرده‌اند ولی با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و وحدت، همدلی و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح، آمریکا در میادین جنگ سخت شکست خورده است.

وی ادامه داد: خیزش‌های ضد آمریکایی از قبیل فاطمیون، زینبیون، ‌حیدریون هم نشان دهنده محبوبیت ایران و انقلاب اسلامی در منطقه می‌باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه جنگ‌های ترکیبی و اقدامات مافیایی استکبار خاتمه نیافته و تلاش دارد به ایران اسلامی ضربه بزند گفت: انتقال سیره و وصیت شهدا به نسل جوان ، بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است که باید مورد نظر قرار گیرد.

خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.