stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 427891
  • 22 اسفند 1400 - 17:47
1

۵۱۲ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی به بهره برداری رسید

۵۱۲ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی به بهره برداری رسید
خراسان رضوی- سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: ۵۱۲ واحد مسکن مهر مربوط به تعاونی ها همزمان با سراسر کشور در پنج شهرستان استان به بهره برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

 محمد علی منصوری سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در قالب طرح مسکن مهر نسبت به ساخت ۱۲۰ هزار و ۶۰۱ واحد متعهد شده بود که از این تعداد ۵۶ هزار و ۹۹۴ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، ۴۳ هزار و ۵۵۵ واحد در شهرهای جدید و ۲۰ هزار و ۵۲ واحد در شهرهای با جمعیتی کمتر از ۲۵ هزار نفر قرار دارد.

وی بیان کرد: از چهار هزار و ۹۵۶ واحد مسکونی طرح مسکن مهر باقیمانده، ۲ هزار و ۳۴۴ واحد دارای متقاضی و ۲ هزار و ۶۱۲ واحد فاقد متقاضی بودند که ساخت ۵۱۲ واحد از آنها در قالب تعاونی مسکن به اتمام و امروز به بهره برداری رسید که از این تعداد ۸۶ واحد مربوط به مشهد، ۳۲ واحد مربوط به سرخس، ۹۴ واحد مربوط به قوچان، ۳۶ واحد مربوط به گناباد و باقی آنها مربوط به سبزوار و تربت حیدریه است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار داشت: از ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی باقیمانده در استان، یکهزار و۳۴۰ واحد تبدیل به طرح اقدام ملی مسکن شده و ساخت ۸۶۹ واحد نیز در قالب انعقاد تفاهم نامه با نیروهای مسلح ادامه یافته است، برای تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر باقیمانده نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

منصوری گفت: دولت قبل “طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن” را در سال ۱۳۹۷ رونمایی کرد که این طرح در دولت سیزدهم با عنوان نهضت ملی جهش تولید و عرضه مسکن ادامه یافته است.

وی اظهار داشت: کل متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی، ۲۴۰ هزار و ۱۶ نفر هستند که از این تعداد ۱۴۶ هزار نفر واجد شرایط اولیه هستند که این طرح در کل شهرهای استان در حال اجرا است و ساخت واحدها بین پنج تا ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.