stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 428180
  • 23 اسفند 1400 - 18:58
1

اجرای ۱۷۵ برنامه برای استقبال از زائران نوروزی در حرم مطهر رضوی

اجرای ۱۷۵ برنامه برای استقبال از زائران نوروزی در حرم مطهر رضوی
خراسان رضوی- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: ۱۷۵ برنامه با محور فرهنگی و تبلیغی در حرم مطهر امام رضا(ع) برای زائران نوروزی پیش‌بینی شده است.
قلم | qalamna.ir :

مالک رحمتی گفت: با گسترش واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکلهای بهداشتی بعد از ۲ سال از شیوع کرونا و محرومیت از سفر هموطنان، پیش‌بینی حضور هشت تا ۱۰ میلیون زائر و مسافر در مشهد برای نوروز ۱۴۰۱ را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امسال ۱۷ میلیون ماسک بین زائران حرم مطهر رضوی توزیع شد، افزود: افزایش کیفیت خدمات به زئران و رفاه حال آنها مورد توجه ویژه قرار دارد.

قائم مقام تولیت آستان قدس اظهار داشت: یکی از نکات مورد توجه تولیت، نهادینه کردن برنامه محوری در آستان است و بر همین اساس سیاست‌های کلی آستان قدس تدوین و ابلاغ شد. همه بخشهای این آستان دارای برنامه سه ساله قابل سنجش کمی و کیفی هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های علمی و فرهنگی در آستان قدس از اولویت جدی برخوردار است، افزود: تربیت شایسته‌ترین خادم برای بارگاه منور رضوی، ارائه بهترین خدمت در عرصه‌های مختلف و استقبال از بیشترین زائر داخلی و خارجی از جمله برنامه‌ها است. 

وی با بیان اینکه بنیاد کرامت رضوی توجه ویژه‌ای به زائران کم برخوردار دارد افزود: همه خدمات و فعالیت‌های آستان قدس از مردم برای مردم و به وسیله مردم است.

رحمتی گفت: افزایش بهره‌وری موقوفات و توجه جدی به اقتصاد مقاومتی، توجه به مناطق کم برخوردار و همکاری برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد از جمله اقدامات مستمر است. چنانکه در همین راستا امسال برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در منطقه شهرک شهید رجایی اقدام کرده‌ایم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: افرادی که قصد ارائه خدمات رایگان در زمینه فرهنگی، آموزشی و بهداشتی دارند، می توانند در حاشیه شهر و مناطقی که اراضی موقوفه آستان قدس با زمینه کاربری شهری موجود است،  فعالیت‌های خود را ارائه کنند که در این خصوص زمین‌های خود را ۴۹ ساله در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی تلاش برای افزایش شفافیت در عملکرد را از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی برشمرد و گفت: برای ورود به بازار سرمایه و ثبت شرکت ها نیز اقدام می‌کنیم تا از ظرفیت بازار سرمایه جهت رشد و توسعه نیز بهره‌مند شویم.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.