stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 429491
  • 29 اسفند 1400 - 23:07
1

اداره استاندارد کرمانشاه ۸۶۸ مورد بازرسی نوروزی از مراکز خدماتی انجام داد

اداره استاندارد کرمانشاه ۸۶۸ مورد بازرسی نوروزی از مراکز خدماتی انجام داد
کرمانشاه- قلمنا- مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: طرح ملی نظارتی عیدانه استاندارد با ۸۶۸ مورد بازرسی از مراکز عرضه و خدمات استان از ۱۷ اسفند ماه جاری تاکنون انجام شده است.
قلم | qalamna.ir :

«محمودرضا نیازی» افزود: از این تعداد ۷۰۳ مورد بازرسی از مراکز فروش شامل عرضه کننده‌های موادغذایی، خوار و بار فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، مراکز عرضه لوازم و قطعات خودرو، میوه فروشی، قصابی و ساندویجی‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۵۵ مورد بازرسی از رستوران‌ها، کبابی و چلوکبابی ها، ۱۰ بازرسی از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و زائرسراهای سطح استان کرمانشاه صورت گرفته است.

نیازی در ادامه گفت: این طرح در راستای اجرای ماده ۱۷ قانون سازمان ملی استاندارد ایران مصوب مجلس شورای اسلامی با رویکرد مسوولیت‌های اجتماعی و ارایه خدمات مطلوب و کیفی به عموم مردم و مسافران نوروزی در ارتباط با کیفیت کالاها و خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حایز اهمیت است توسط بازرسین اداره کل استاندارد کرمانشاه که مطابق قانون مذکور جزو ضابطین خاص قوه قضاییه است در حال انجام می‌باشد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در ادامه افزود: بازرسان این اداره کل در روزهای آتی هم نسبت به تداوم این بازرسی‌ها اقدام خواهند کرد.

وی در پایان اعلام کرد، شهروندان می توانند گزارش تخلفات عرضه کالاهای بی کیفیت را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷ به صورت ۲۴ ساعته گزارش نمایند، همچنین از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ نسبت به اصالت پروانه کاربرد نشان استاندارد اطلاع حاصل کنند.

طرح ویژه عیدانه برای اولین بار است که در استان کرمانشاه اجرا می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.