stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 429849
  • 02 فروردین 1401 - 19:15
2

جرئیات حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی کرمانشاه تشریح شد

جرئیات حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی کرمانشاه تشریح شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ “پرویز نظری” روز سه‌شنبه به خبرنگار گفت: این حادثه ظهر روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه در خیابان حداد عادل ( بازار آجیل فروشی) کرمانشاه و ساعاتی پیش از سال نو اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس و طبق اظهارات قاتل دستگیر شده، خانواده وی برای خرید آجیل شب عید به یکی از آجیل فروشی های خیابان یاد شده مراجعه می کنند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: پس از حضور خانواده این فرد در مغازه، پدر قاتل قبل از خرید اقدام به تست کردن آجیل و تنقلات می کند که فروشنده نیز از وی می خواهد از این کار به خاطر رعایت مسائل بهداشتی با توجه به شیوع کرونا و اینکه ممکن است افراد دیگر با مشاهده این کار اقدام به خرید از مغازه وی نکنند، خودداری کند.

رئیس پلیس آگاهی استان یادآوری کرد: به دنبال این موضوع میان خریدار و پدر قاتل درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می شود و در ادامه قاتل ۲۵ ساله با مشاهده این صحنه به هواخواهی پدرش وارد ماجرا شده و با چاقویی که در خودرو داشته است ضربه ای به شکم فروشنده ۲۴ ساله وارد می کند.

وی ادامه داد: فرد زخمی به سرعت راهی بیمارستان می شود اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و قاتل متواری نیز پس از گذشت حدود ۲ ساعت از وقوع جنایت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر می شود.

سرهنگ نظری در پایان گفت: متاسفانه عدم کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.