stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 430171
  • 04 فروردین 1401 - 11:10
0
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان:

پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف و کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در رودان

پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف و کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در رودان
هرمزگان/قلمنا-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از پلمپ 4 واحد صنفی متخلف و کشف و معدوم سازی 100 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در سه روز نخست سال 1401 خبر داد .
قلم | qalamna.ir :

دکتر عباس علیمراد اظهار داشت : از ابتدای سال جدید و در راستای طرح سلامت نوروزی و تشدید نظارت کارشناسان سلامت محیط شهرستان ، تاکنون از ۲۶۰  واحد صنفی بازدید و ۴ واحد صنفی در زیارت سید سلطان محمد بخش مرکزی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی مواد غذایی و دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا، تعطیل شده اند. همچنین کارشناسان سلامت محیط در سه شیفت کاری با انجام نظارت های دقیق ، ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر قابل مصرف و یا تاریخ مصرف گذشته را کشف و با نظارت مراجع قضایی معدوم نمودند .

وی با تاکید بر حفظ و صیانت از سلامت مردم افزود : اماکن و واحدهای صنفی که بدلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعطیل شوند تا پایان تعطیلات نوروز به هیچ عنوان اجازه فعالیت نداشته و بازگشایی نخواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان در ادامه گفت : با توجه به فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروز از همه همشهریان عزیز خصوصا بازاریان انتظار داریم بیش از پیش دستور العملها و مصوبات ستاد مدیریت کرونا را رعایت نموده تا مانند نوروز سال گذشته علی رغم میل باطنی مجبور به تعطیلی اصناف و اماکن عمومی نشویم.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.