stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 430481
  • 05 فروردین 1401 - 19:26
1
معاون استاندار کرمانشاه:

استقبال ستاد خدمات سفر جوانرود از میهمانان نوروزی مطلوب است

استقبال ستاد خدمات سفر جوانرود از میهمانان نوروزی مطلوب است
کرمانشاه- قلمنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تدابیر و اقدامات ارزنده ستاد خدمات شهرستان جوانرود، گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات فرماندار جوانرود و اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان در استقبال از مهمانان نوروزی مطلوب است.
قلم | qalamna.ir :

«حسین خوش‌اقبال» روز جمعه در سومین جلسه خدمات سفر شهرستان جوانرود افزود: خوشبخانه در حوزه های مختلف، امنیتی ، اسکان و پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی اقدامات شایسته ای انجام گرفته که لازم می دانم از تدابیر و تمهیدات فرماندار جوانرود و اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان تشکر و قدردانی کنیم.

وی به عملکرد و اقدامات شهرداری جوانرود در استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: طی بازدیدی که امروز از سطح شهرستان داشتیم شاهد اقدامات شایسته شهرداری در ورودی ها و سطح شهر بودیم که موجب رضایتمندی مسافران و گردشگران نوروزی شده است.

خوش اقبال، به جاذبه های گردشگری منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت: منظقه اورامانات بواسطه فرهنگ خوب مردم، آداب و رسوم، جاذبه های طبیعی و تاریخی به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته شده و می تواند توسعه گردشگری استان کرمانشاه را فراهم کند.

وی یادآور شد: طی بازدیدهای انجام شده از سطح استان، رضایت‌مندی مردم نسبت به خدمات‌رسانی ستاد اجرایی سفر در سطح مطلوب و رضایت بخش بود.

بازدید ۳۵۰ هزار نفر از شهرستان جوانرود

فرماندار جوانرود نیز به تمهیدات و اقدامات انجام شده برای رفاه حال مسافران و گردشگران اشاره کرد و گفت: تمام امکانات شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی بسیج شده است.

«رستگار یوسفی» افزود: از اول نوروز تاکنون ۳۵۰ هزار مسافر از جاذبه های گردشگری شهرستان جوانرود بازدید کرده اند.

وی اظهار داشت: در این مدت هفت هزار و ۶۶۲ نفر در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان یافته اند.

یوسفی یادآورشد: ۱۰ مدرسه با ظرفیت ۸۳ کلاس، ۲۵ خانه مسافر، ۲ مرکز بوم‌گردی و سالن های ورزشی برای اسکان مسافران مهیا شده است.

جاذبه طبیعی و تاریخی، چشم اندازهای زیبا و دیدنی، بازارچه مرزی و فرهنگ و آداب و رسوم مردم از مهمترین جاذبه های گردشگری شهرستان جوانرود است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.