stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 430692
  • 06 فروردین 1401 - 21:30
0

استان فارس الگوی توسعه ورزش های همگانی در کشور

استان فارس الگوی توسعه ورزش های همگانی در کشور
فارس_ در اولین روز اداری کارگروه تخصصی توسعه ورزش های همگانی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان معاون توسعه ورزش، مدیریت تربیت بدنی شهرداری شیراز و اعضای هیئت رئیسه ورزشهای همگانی استان فارس تشکیل شد.
قلم | qalamna.ir :

حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان گفت: در پی اظهارات نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در اولین خطبه نماز جمعه سال ۱۴۰۱ مبنی بر لزوم توجه و توسعه توسعه ورزش های همگانی و نیز تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه می‌تواند پایلود رویدادهای ورزشی کشور باشد، بر لزوم تشکیل کارگروه تخصصی ورزش همگانی با حضور نمایندگانی از ادارات و موسسات به صورت هفتگی تاکید نمود.

سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس ضمن ارائه گزارش فعالیتهای سال ۱۴۰۰ آمادگی این هیئت و شهرستانها را بر اجرای رویداد های ورزشی و جلوگیری از کم تحرکی در استان فارس را اعلام نمود و از مدیران و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در خصوص نهادینه شدن ورزش در خانواده ها و نشاط اجتماعی مردم تاکید نمود.

کریمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان از تنظیم سند ورزش همگانی با اهداف کمی و کیفی خبر داد و گفت: توسعه ورزش محلات برگزاری مسابقات ورزشی خانوادگی توسعه ورزش بانوان استفاده از ورزش ایران در پارک ها را از جمله برنامه و اهداف اداره کل در سال جاری اعلام کرد.

جواد کشاورز مدیر تربیت بدنی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز از راه اندازی و فعالیت باشگاه ورزشی در شهرداری شیراز خبر داد و بیان داشت پیاده روی های خانوادگی به صورت هفتگی در محلات شیراز و شهرداری های یازده گانه در دستور کار شهرداری و شورای شهر شیراز به جهت جلوگیری از کم تحرکی و ارتقاء سطح سلامت سلامت جامعه خواهد بود.

گفتنی است با تاکید مدیرکل ورزش و جوانان کارگروه تخصصی توسعه ورزش های همگانی با مدیریت معاون توسعه ورزش به صورت هفتگی با دستور کار مشخص برگزار خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.