stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 431634
  • 11 فروردین 1401 - 17:28
2

فعالیت آموزشی حضوری دانشگاه رازی کرمانشاه از ۱۴ فروردین آغاز می‌شود

فعالیت آموزشی حضوری دانشگاه رازی کرمانشاه از ۱۴ فروردین آغاز می‌شود
کرمانشاه - قلمنا- سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام کرد آموزش حضوری در تمام مقاطع تحصیلی این دانشگاه از روز یکشنبه ۱۴ فروردین آغاز و درهای دانشگاه به روی دانشجویان باز خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

«محمدنبی احمدی» گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا و اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تمام کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری عمومی دامپزشکی ورودی ۱۳۹۵ از تاریخ ۱۴ فروردین و کلاس‌های مقطع کارشناسی و سایر ورودی‌های دکتری عمومی دامپزشکی از تاریخ ۲۰ فروردین فقط به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ساعت تشکیل تمام کلاس‌های حضوری، بر مبنای برنامه‌ریزی قبلی خواهد بود، خاطر نشان کرد: برگزاری و تشکیل تمام کلاس‌ها در تمام مقاطع تحصیلی تا تاریخ ۶ تیرماه الزامی است.

احمدی یادآوری کرد: تمام امتحانات از تاریخ ۱۵ لغایت ۳۰ تیر برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، شرط حضور دانشجویان در کلاس‌ها، تزریق حداقل ۲ مرحله واکسن کرونا و شرط سکونت در خوابگاه، تزریق حداقل سه مرحله واکسن است.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و به منظور تسهیل در امور آموزشی، دانشجو می‌تواند یک یا چند درس خود را به شرط رعایت حداقل واحدهای باقی مانده حذف کند که برای مقطع کارشناسی ۱۲ واحد و کارشناسی ارشد هشت واحد است.

احمدی افزود: دانشجو می‌تواند نیمسال تحصیلی جاری خود را بدون احتساب سنوات مجاز تحصیلی، حذف کند که البته درخواست دانشجویان تحصیلات تکمیلی در شورای آموزشی دانشکده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه در پایان گفت: اخذ مهمانی به صورت تک درس یا نیمسال، به شرط موافقت دانشگاه مقصد، بلامانع است.

دانشگاه رازی فعالیت خود را از بهمن ماه سال ۱۳۵۱ با عنوان «دانشکده علوم کرمانشاهان» به ریاست مرحوم دکتر «عبدالعلی گویا» آغاز کرد و در سال تحصیلی ۱۳۵۲ – ۱۳۵۱ برای اولین بار پذیرای ۲۰۰ دانشجو در رشته‌های فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و ریاضی شد.

این مرکز در سال ۱۳۵۳ به «دانشگاه رازی» تغییر نام یافت و در ادامه با تاسیس «دانشکده پزشکی کرمانشاه»، «تربیت دبیر سنندج» و «دانشکده دامپروری ایلام» توسعه یافت.

با گسترش آموزش عالی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این دانشکده‌ها استقلال یافته و با عناوین «دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه»، «دانشگاه کردستان» و «دانشگاه ایلام» به فعالیت خود ادامه دادند.

دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه معین استان، هم اینک از وجود بیش از ۴۶۵ عضو هیات علمی و ۴۸۷ کارمند پرتلاش بهره می برد و بیش از ۱۱ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای عمومی و دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.