stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
  • کد خبر : 432158
  • 14 فروردین 1401 - 19:59
3
امام جمعه روانسر:

مسوولان جهاد تبیین را در اولویت خود قرار دهند

مسوولان جهاد تبیین را در اولویت خود قرار دهند
کرمانشاه - قلمنا- امام جمعه روانسر با اشاره به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: باید مجاهدت‌ها و عزت و افتخار آفرینی ۴۳ سال گذشته بیان شود و جهاد تبیین اولویت مسوولان باشد.
قلم | qalamna.ir :

ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» عصر یکشنبه در دیدار فرماندار و جمعی از مدیران ادارات و ارگان های شهرستان روانسر افزود: نسل جوان و نوجوان کشور باید از جهاد و تلاش هایی که برای اعتلای اسلام و انقلاب صورت گرفته و دستاوردهایی که حاصل شده آگاه شوند.

وی با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار امسال تصریح کرد: تحقق منویات و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری راهگشای بسیاری از مشکلات است.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه رمضان به عنوان ماه نزول قرآن سراسر از خیر و برکت است ادامه داد: خوشبختانه روحانیون روانسر همزمان با سراسر کشور ماه رمضان را آغاز کردند و نماز تراویح در همه مساجد برقرار است.

ماموستا محمدی اقدامات شهرداری روانسر را در مدت اخیر رضایت بخش و مطلوب دانست و اظهار داشت: روانسر چون قطب کشاورزی است باید برنامه های ویژه ای برای توسعه کشاورزی تدوین شود.

فرماندار شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه در سال جدید با وحدت، همراهی و برادری برای توسعه شهرستان گام بر می داریم، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، اولویت اصلی ما در شهرستان تحقق شعار سال است و بستر و زمینه برای تحقق آن فراهم است.

«سعدی مصطفی زاده» افزود: در راستای تحقق شعار سال مدیران شهرستان میثاق نامه ای را امضا خواهند کرد و تمام تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بکار خواهیم بست.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در بسیاری از نقاط شهرستان با تنش آبی مواجه بودیم که به خوبی مدیریت شد و امسال هم قبل از وقوع فصل گرما و بحران کم آبی، شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی باید تمهیدات و برنامه ریزی لازم را داشه باشند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری روانسر در یک ماه گذشته و به ویژه در پرداخت حقوق و مزایای معوقه نیروهای شهرداری ، بر تکریم ارباب رجوع در همه ادارات و ارگان ها تاکید کرد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.