stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 432501
  • 16 فروردین 1401 - 19:48
2

بیش از ۱۰۰ بازدید در ایام نوروز از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرمانشاه انجام شد

بیش از ۱۰۰ بازدید در ایام نوروز از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرمانشاه انجام شد
کرمانشاه- قلمنا- مشاور و رییس دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰۰ بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز ۱۶ ساعته، مراکز تجمیعی واکسیناسیون، مراکز بهداشتی و پایگاه‌های اورژانس و ستاد شبکه و مراکز بهداشت استان در ایام نوروز انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر «احمدرضا بیگلری» افزود: تیم بازرسی ویژه رییس دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز به طور روزانه از واحدهای زیرمجموعه ارایه دهنده خدمت به مراجعین بازدید کرده است.

وی اضافه کرد: در این ایام ۳۲ تیم متشکل از هیات رییسه دانشگاه، نمایندگان معاونت ها، بازرسی و اورژانس ضمن پایش واحدهای زیرمجموعه نحوه ارایه خدمت به مراجعین و نیز رضایتمندی همکاران را طی این مدت مورد بررسی قرار دادند.

مشاور و رییس دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مدت فعالیت این تیم از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ بوده است و در این مدت ۴۷ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و ۵۴ بازدید نیز از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی افزود: از روز گذشته تجزیه و تحلیل گزارش های سفر به منظور حل مشکلات و ارایه راهکارهایی در جهت خدمت بهتر توسط یک گروه در دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده است.

بیگلری عنوان کرد: در بررسی‌های این گروه، نیازها و اقدامات لازم دسته بندی شده و راه حل های اجرایی در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به حوزه های مرتبط ابلاغ می شود.

کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در این استان فعال است.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.

۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمارها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.