stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 432577
  • 17 فروردین 1401 - 15:23
5
شهردار کرمانشاه:

حمایت از ورزش قهرمانی را وظیفه مدیریت شهری می‌دانیم

حمایت از ورزش قهرمانی را وظیفه مدیریت شهری می‌دانیم
کرمانشاه - قلمنا - شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه مهد کشتی بوده، هست و خواهد بود، گفت: توسعه ورزش و حمایت از ورزش قهرمانی را وظیفه مدیریت شهری می‌دانیم.
قلم | qalamna.ir :

«نادر نوروزی» در دیدار با اعضای تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور که با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه صورت گرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج یدالله محبی، پدر کشتی کرمانشاه افزود: بچه‌های کرمانشاه کشتی دوست، اخلاق مدار و اسطوره بودند و هستند.

وی با بیان اینکه باید راه قهرمانان ادامه یابد تصریح کرد: زمانی که توفیق خدمت به مردم کرمانشاه را کسب کردم، یکی از اهدافم برپایی یک تیم کشتی است که بتواند در لیگ کشور حضور داشته باشد چرا که ظرفیت آن را داریم.

نوروزی ادامه داد: حمایت از قهرمانان و ورزشکاران را وظیفه می‌دانیم و بی‌شک شهرداری کرمانشاه و شورای اسلامی شهر کرمانشاه از آنان حمایت خواهند کرد.

وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در بین اعضای تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور گفت: دعا می‌کنیم که در مسابقات پیش روی المپیک ۲۰۲۲ برزیل موفق باشید.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران از نهم لغایت نوزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاریست؛ در این اردو جمعاً ٢٠ نفر ورزشکار، مربی و عوامل تیم حضور دارند، این اردوی ۱۰ روزه در مجموعه خانه کشتی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این تیم پس از برگزاری اردو در بیستم اردیبهشت ماه سال جاری به مسابقات المپیک ٢٠٢٢ برزیل اعزام خواهد شد؛ ۲ کشتی گیر کرمانشاهی «فرود حجتی» و «کیوان رستم آبادی» و «علیرضا رحمتی» بعنوان مربی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران حضور دارند.

سرمربی این دوره از اردوها را رضا لایق، مربیان علیرضا رضایی منش، رضا نوذر ایرانی و کوروش مروت نیا سرپرستی تیم را برعهده دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.