stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 432767
  • 17 فروردین 1401 - 22:46
3
امام جمعه کرمانشاه:

آموزش و پرورش پایه و اساس فرهنگ و پیشرفت جامعه است

آموزش و پرورش پایه و اساس فرهنگ و پیشرفت جامعه است
کرمانشاه- قلمنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش را پایه و اساس فرهنگ و پیشرفت جامعه دانست و گفت: خروجی این نهاد باید تحویل بچه مسلمان به بطن جامعه باشد.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله «مصطفی علما» در دیدار «سلمان محمدی» و «مجید یزدان پناه» مدیران کل جدید و سابق آموزش و پرورش استان، اقتدار و عظمت کنونی نظام اسلامی را مرهون ازدیاد دانش‌آموزان در تراز انقلاب دانست، که خروجی آموزش صحیح هستند.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش جزو ارکان اصلی هر جامعه است که بقاء، دوام و پیشرفت آن به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: همچنین تربیت نسل آینده انقلاب و سکان‌داران نظام اسلامی توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می‌خورد و مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی و دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه‌های دینی، معنوی و تربیتی، این مهم حفظ شود.

عضو شورای آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه «مجید یزدان پناه» مدیرکل سابق آموزش و پرورش کرمانشاه، بالاخص در زمان زلزله سال ۹۶ و پیگیری فوق العاده منطقه جنگی فرهنگیان استان و همچنین ابراز خرسندی از انتصاب «سلمان محمدی» مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان به عنوان یک نیروی مومن، انقلابی و ولایتمدار، وی را به پیروی از سبک مدیریت اسلامی، توجه به تربیت اسلامی دانش آموزان، اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و پاسداری از خون شهدا توصیه کرد.

در ادامه «سلمان محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همه ما در دستگاه تعلیم و تربیت برآن هستیم که براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد توجه مقام معظم رهبری است، پیش رفته و برابر رسالت واقعی آموزش و پرورش امور محوله را پیش ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز دوشنبه در مراسمی با حضور «صادق ستاری‌فرد» معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سرسرای شهید بهشتی شهر کرمانشاه معرفی شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، بیش از ۳۳۰ هزار دانش آموز، ۲۶ هزار معلم و چهار هزار مدرسه دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.