stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 433309
  • 21 فروردین 1401 - 1:42
3

دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای با فرمانده نیروی انتظامی استان فارس

دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای با فرمانده نیروی انتظامی استان فارس
فارس_ سیاوش‌ بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای با سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس دیدار و گفتگو کردند.
قلم | qalamna.ir :

در این دیدار ابتدا سیاوش بدری گزارشی از وضعیت فعلی منابع استان ارائه داد و اضافه کرد درحال حاضر منابع آب وضعیت مطلوبی ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه فارس قطب کشور می‌باشد حجم تخلفات به مراتب زیادتر از استان‌های دیگر بوده لذا از نیروی انتظامی درخواست همکاری کرده و در موارد پیشگیری از وقوع جرم‌های آبی و رفع تخلفات هر گونه مساعدت ممکن را خواستار شد.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این ملاقات اظهار داشت: هر چند کاهش نزولات آسمانی و برداشت‌های بی‌رویه وضعیت ناخوشایندی را ایجاد کرده است ولیکن با تدبیر می‌توان منابع آب در استان را مدیریت کرد و با کم آبی سازگار شد.

سرادر رهام‌بخش حبیبی نیز در ادامه گفت: با توجه به وضعیت بغرنج منابع آب و اهمیت این ماده حیاتی ماموران نیروی انتظامی آماده هر گونه همکاری می‌باشند.

ایشان اضافه کرد: به‌ منظور هم‌افزایی هر چه بیشتر پیشنهاد می‌گردد جلساتی بین معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان برای هماهنگی هر چه بیشتر بخصوص هنگام اجرای احکام پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های بدون پروانه و همچنین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پلیس پیشگیری به منظور پیشگیری ، فرهنگ سازی و آموزش مصرف بهینه آب در سطح جامعه را ارائه داد که مورد استقبال مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قرار گرفت.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.