stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 433515
  • 21 فروردین 1401 - 22:59
0

کشتی‌گیر و مربی کرمانشاهی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

کشتی‌گیر و مربی کرمانشاهی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
کرمانشاه - قلمنا - رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از اعزام کشتی‌گیر و مربی کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا در مغولستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

«محمدحسین محبی» اظهار داشت: ترکیب تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد که در میان آن ها نام یک کشتی گیر کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

وی افزود: «یدالله محبی» تنها کشتی گیر کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی در ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه با اشاره به اعزام ۱۰ کشتی گیر به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: محبی کشتی گیر کرمانشاهی نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در در این رقابت‌ها خواهد بود.

محبی تصریح کرد: «احسان امینی» یکی از مربیان خوش فکر کرمانشاه نیز در کنار سه مربی دیگر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی را در مسابقات همراهی می کنند.

وی افزود: البته خیرالله قهرمانی و بهمن تیموری نیز تا مرحله آخر اردو در تمرینات حضور داشتند و می توانستند عازم مسابقات قهرمانی آسیا در اوزان ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم شوند اما در نهایت کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت از وجود کشتی گیران دیگری استفاده کند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه آمادگی تنها کشتی گیر اعزامی استان به مسابقات قهرمانی آسیا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: محبی می تواند در این رقابت‌ها روی سکو رفته و حتی مقام قهرمانی را کسب کند.

محبی یادآوری کرد: قهرمانی تیم ملی در مسابقات آسیایی مغولستان محتمل به نظر می رسد چرا که به نظر نمی‌رسد تیمی در آسیا توان رویایی با تیم ایران را داشته باشد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای سوم و چهارم اردیبهشت به میزبانی کشور مغولستان برگزار می‌شود.

یدالله محبی در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا که به ترتیب به میزبانی هند و چین برگزار شد توانست مدال طلا را کسب کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.