stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 434156
  • 24 فروردین 1401 - 22:17
1

توسعه ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار خوزستان

توسعه ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار خوزستان
خوزستان - سرپرست هیئت تیراندازی استان از توزیع تجهیزات درمیان هیئت‌های شهرستان‌های خوزستان خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

سید سالار محمدنیا عضو هیئت رییسه فدراسیون تیراندازی کشور با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی تیراندازی در سطح شهرستان اهواز و سایر شهرستان‌ها از مهمترین اهداف ما است، گفت: ۲۳ قبضه سلاح برای توزیع بین هیئت‌های شهرستان‌های فعال خریداری شده است که بزودی آن‌ها را اهدا خواهیم کرد.

وی به برگزاری اولین جلسه هم اندیشی کمیته‌های تخصصی هیئت تیراندازی خوزستان در امسال اشاره کرد و به خبرنگار ما گفت: گروه‌های ورزشی جهادی را با هدف برگزاری مسابقات و آموزش رشته تیراندازی در مناطق کم برخوردار را تشکیل خواهیم داد.

عضو هیئت رییسه فدراسیون تیراندازی کشور به برنامه ریزی برای افزایش ملی پوشان خوزستان در تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: با برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ استان، بدنبال کشف استعداد‌های جدید در رشته تیراندازی هستیم تا پس از شناسایی با آموزش و حمایت از این قهرمانان، شرایط برای رشد آن‌ها مهیا می‌کنیم.

سرپرست هیئت تیراندازی استان، ارتقاء سطح دانش مربیان، داوران و ورزشکاران را بهتر شدن این رشته در خوزستان را مهم دانست و اظهارداشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور بهترین مدرسان کشور از برنامه‌های مهم ما خواهد بود.

محمدنیا گفت: تیم‌های بانوان و آقایان خوزستان به لیگ‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند تا قهرمانان استان با رقابت با بهترین نفرات ایران، تجربیات بیشتری بدست آوردند و به ستارگان تیراندازی کشور تبدیل شوند.

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جوانان جهان اردیبهشت ماه در آلمان برگزار می‌شود که فاطمه کرم زاده و محمد امین رهسپار از خوزستان برای این مسابقات به عضویت تیم ملی درآمدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.