stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 434441
  • 27 فروردین 1401 - 2:33
0
به قلم/ محمد باقر نامداری

انتخاب باشگاه و مربی برای فوتبال‌آموز نقش بسیار مهمی در آینده فوتبالیست‌های تازه کار خواهد داشت

انتخاب باشگاه و مربی برای فوتبال‌آموز نقش بسیار مهمی در آینده فوتبالیست‌های تازه کار خواهد داشت
اگر بخواهیم از مشکلات فوتبال استان و کشور صحبت کنیم قطعا باید ساعت‌ها وقت بگذاریم و از مشکلات سخن بگوییم ، اما احساس میکنم یکی از مسائلی که کمتر به آن پرداخته شده است مسئله انتخاب باشگاه و مربی برای فوتبال آموز هست که نقش بسیار مهمی در آینده فوتبالیست‌های تازه کار خواهد داشت.
قلم | qalamna.ir :

امیدوارم بتوانیم با صحبت در مورد این مسئله مهم به خانواده های فوتبالیست‌ها کمک شایانی کنیم.

متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از مربیان و مدیران که انگشت شمار هستند برای جذب خانواده های بازیکنان رو به نقش بازی کردن آورده اند و با این ترفند قصد فریب بازیکن و خانواده بازیکنان را دارند.

کسانی که بجای بالا بردن سطح دانش خود بدنبال عکس گرفتن در ورزشگاه ، فدراسیون و با بازیکنان و مربیان مطرح کشور هستند و به نوعی با چسباندن خود به این افراد که حتی کوچکترین ارتباطی با آنان ندارند سعی بر فریب خانواده های فوتبال آموزان دارند.

این افراد خانواده هایی را که اطلاعاتی در مورد ورزش فوتبال ندارند را جذب نموده و سالها بجای رشد دادن آنها با صحبت های پوچ و تو خالی هم آینده بازیکن را تحت تاثیر قرار میدهند و هم وقت و هزینه ای که خانواده و بازیکن متحمل شده است را به باد می دهند.

خانواده ها باید بدانند که داشتن عکس در fifa یا AFC و یا با فلان بازیکن و مربی مطرح نمی تواند دلیلی بر کاردانی یک مربی یا مدیر باشد و یا تایید بر ارتباط آن مدیر و مربی با شخص مطرح، خانواده ها برای انتخاب باشگاه و مربی باید قطعا پروسه ای را پشت سر بگذارند که اولین مرحله آن استعلام مجوز باشگاه از هیئت فوتبال استان مربوطه است و در مرحله بعد تحقیق و مشورت با افراد شاغل در فوتبال که مورد اعتماد خانواده فوتبال آموز است و از سطح فنی مربیان و تعهد به کار آنها مطلع می باشد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.