stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 434473
  • 25 فروردین 1401 - 11:45
0
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

آموزش و پرورش اوضاع خوبی ندارد

آموزش و پرورش اوضاع خوبی ندارد
اصفهان_ نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش اوضاع خوبی ندارد، ناهنجاری‌های فعلی کشور نتیجه کمبود نیروهاست که فقط نیرو به امید استخدام اول سال بدون هیچ آموزشی سر کلاس می‌رود و آموزش به خوبی شکل نمی‌گیرد.
قلم | qalamna.ir :

عباس مقتدایی صبح پنجشنبه در صد و پنجاه و هفتمین شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش با حضوری شدن آموزش‌ها اهلیت خود را نشان داد که می‌خواهد تلاش کند.

وی افزود: برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اهتمام شود، اقدامات امروز در دهه‌های آینده نتیجه خواهد داد، باید رده بندی معلمان سرعت بگیرد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصفهان یک استان معمولی نیست، سر ریز مهاجرت بقیه استان‌ها برای اصفهان است و هر چقدر به این بخش و استان نگاه به تاریخ آن است، تقویت اصفهان به کل کشور کمک کند.

آموزش و پرورش اوضاع خوبی ندارد

همچنین مهدی طغیانی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدارس حضوری شده است اما هنوز سند تحول خود را در خروجی آموزش و پرورش نشان نمی‌دهد.

وی افزود: آموزش و پرورش اوضاع خوبی ندارد، ناهنجاری‌های فعلی کشور نتیجه کمبود نیروهاست که فقط نیرو به امید استخدام اول سال بدون هیچ آموزشی سر کلاس می‌رود و آموزش به خوبی شکل نمی‌گیرد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این وضعیت چیزی نتیجه نخواهد داد و باید وقت زیادی صرف محتوا و تحول بخشی کنید و اگر این اتفاق در دولت انقلابی نیفتند هیچ امیدی به آن نداریم.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.