stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 434671
  • 28 فروردین 1401 - 10:52
4

کشف ۱۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر در اصفهان/ ۳ قاچاقچی مجروح شدند

کشف ۱۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر در اصفهان/ ۳ قاچاقچی مجروح شدند
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در این باره اظهارداشت: ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با سوداگران و شبکه های قاچاق مواد مخدر موفق شدند با یک کار اطلاعاتی منسجم و هوشمندانه ۲ باندی که محموله سنگینی از مواد مخدر به سمت مرکز کشور حمل می کرد را در ۲ محور مواصلاتی جنوبی و شرقی استان شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: از این باندها در مجموع یک تُن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر شامل یک تُن و ۲۳۰ کیلوگرم تریاک و ۱۷۰ کیلوگرم حشیش کشف و ۵ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیونت و ۴ دستگاه خودروی سواری پژو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعضای این باند ها را ۸ نفر اعلام کرد و گفت: ۳ نفر از این افراد  به ضرب گلوله ماموران مجروح شده که هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند و مابقی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ باند قاچاق مواد افیونی توسط ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی و منهدم شده است، گفت: برنامه مقابله با توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر نیز در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته و متفاوت تر از سال گذشته در این زمینه اقدام خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون طرح مقابله با خُرده فروشان مواد افیونی در مناطق حاشیه ای شهرستان های استان آغاز شده که تاثیر بسیار خوبی در کاهش توزیع مواد مخدر و افزایش رضایتمندی مردم استان داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: پلیس همواره مبارزه با مواد مخدر را به عنوان یک اصل در اولویت برنامه های خود قرار داده و در استان هم این نوید را می دهیم که با توجه به اشراف اطلاعاتی و تعاملی که با سایر دستگاه های امنیتی داریم و همکاری و مشارکتی که اقشار مختلف مردم با ماموران پلیس دارند، در سال ۱۴۰۱ موفق تر از سال گذشته رسالت خود را انجام دهیم.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.