stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 434677
  • 28 فروردین 1401 - 11:05
3
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک:

اضافه شدن سه دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تن به تجهیزات آتش نشانی اراک

اضافه شدن سه دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تن به تجهیزات آتش نشانی اراک
مرکزی_ قلمنا_ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: در اواخر سال گذشته سه دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تن خریداری و در سالجاری با تجهیز آنها به عنوان خودروی اطفای حریق، به ناوگان موتوری این سازمان اضافه خواهند شد.
قلم | qalamna.ir :

آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی اظهار داشت: طبق استاندارد، عمر ناوگان خودرویی آتش نشانی ده تا دوازده سال است، اما عمر این خودروها در سازمان آتش نشانی اراک بیش از ۱۵ سال می باشد.

وی افزود: با مساعدت دکتر کریمی شهردار کلانشهر اراک و حمایت های اعضای شورای اسلامی دوره ششم، سه دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تن در اواخر سال گذشته خریداری و وارد ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی اراک شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: مراحل این سه دستگاه خودرو به عنوان خودروهای اطفای حریق در سالجاری صورت خواهد پذیرفت و امیداوریم در هفتم مهرماه، روز ملی آتش نشانی و ایمنی از این سه خودرو رونمایی و برای انجام عملیات و امدادرسانی به شهروندان، به ناوگان موتوری سازمان اضافه شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز با نظر مساعد اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، خرید دو دستگاه خودروی اطفای حریق پیش بینی شده که امید است با تهیه این خودروها بتوانیم گامی بلند در ارتقای سطح کیفی ناوگان موتوری سازمان آتش نشانی اراک در راستای خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به شهروندان و افراد حادثه دیده برداریم.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.