stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 434940
  • 29 فروردین 1401 - 15:43
1
در استان مرکزی رقم خورد؛

دیدار سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با نماینده ولایت فقیه در استان مرکزی

دیدار سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  با نماینده ولایت فقیه در استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ حمیدرضارستمی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی دیدار کرد.
قلم | qalamna.ir :

در این دیدار آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی در این دیدار با بیان اینکه جایگاه مهم و ارزشمند آموزش های فنی و حرفه ای در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود:آموزش های فنی و حرفه ای بلاشک می تواند در تحقق شعارسال که از سوی مقام معظم رهبری بنام تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری گردیده است تاثیرگذار باشد. لیکن این سه مقوله همچون زنجیری می باشند که به یکدیگر وابسته اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ابراز کرد: برای رسیدن به چرخه تولید نیاز به دانش ،مهارت و تجربه داشتن منابع انسانی است که می توان برای تربیت منابع انسانی با مهارت از آموزش های فنی و حرفه ای بهره جست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین بر تامین نیروی انسانی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی از بین مهارت آموختگان مهارتی وکیفی سازی آموزش های مهارتی و توجه به ظرفیت ها و فرصت‌ های سرمایه‌گذاری و شغلی در هر شهرستان تاکید نمود.

در ادامه این دیدار رستمی ضمن تشریح فعالیت آموزشی صورتگرفته از سوی این اداره کل در سال۱۴۰۰ گزارشی از همکاری های آموزشی با بخش صنایع استان ارائه نمود.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در ادامه عنوان داشت:این اداره کل در نظر دارد با ایجاد پارک علم وفناوری مهارتی باهمکاری مشترک با شرکت‌های دانش بنیان در جهت تحقق شعار سال گام های مثبتی را بردارد که این مهم نیازمند حمایت های مادی و معنوی سایر مسئولین کشوری و استانی فعال در حوزه مهارت آموزی است.

رستمی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به موضوع اجرای آموزش های مشترک در راستای تقویت آموزش های دوگانه‌ و ترغیب صنایع بزرگ استان به مشارکت‌ در طرح آموزش دوگانه افزود :اجرای این چنین طرح هایی می تواند به تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بخش صنعت کمک شایانی نماید.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در سخنان پایانی خود از آماده سازی طرح ها و پروژه های مهارتی جهت ارائه به هیات دولت و تصویب در سفر ریاست محترم جمهوری به استان خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.