stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 435177
  • 30 فروردین 1401 - 15:38
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

برگزاری آیین‌های شب قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

برگزاری آیین‌های شب قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی
مرکزی_ قلمنا_ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم شب‌های قدر در بیش از ۱۰۰۰ مسجد و حسینیه استان مرکزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه برگزاری مراسم شب‌های قدر اولویت با فضا‌های باز است افزود: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده از طریق ستاد مبارزه با کرونا مدارس، پارک‌ها و فضا‌های عمومی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفته اند و هیات ههای مذهبی که نیاز به فضا دارند می‌توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مجوز لازم را دریافت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: آیین پرفضیلت شب‌های قدر در بیش از هزار مسجد و نقطعه از استان با توجه به وضعیت فضای باز و سرپوشیده برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب‌های قدر در فضا‌های بسته با یک سوم ظرفیت در مساجد و حسینیه ها، در شهر‌های با وضعیت قرمزبا محدودیت زمانی یک ساعت و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و در شهر‌های با وضعیت آبی محدودیت زمانی نداریم و مردم می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره به نذورات در این شب‌ها گفت: براساس دستوالعمل‌های ستادکرونا مردم نذورات خود را در قالب بسته بندی تهیه و ارائه دهند و در محیط‌های بسته فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه توصیه می‌شود نذورات به سمت بخش درمان و هچنین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هدایت شود، اظهار کرد: در روز شنبه همزمان با روز شهادت حضرت علی (ع) کاروان غم نیز در اراک حرکت خواهد کرد.

وی در پایان از مردم خواست برای شرکت در مراسم شب‌های قدر احتما از کتاب قرآن، دعاو جا نماز شخصی همراه داشته باشندتا با یک همگرایی و همدلی این شب هارا به خوبی پشت سر بگذاریم و از فضیلت آن بهره‌مند شویم.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.