stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 436105
  • 05 اردیبهشت 1401 - 15:34
1
به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی:

تجلیل از ۳۰ خادم الحسین (ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی

تجلیل از ۳۰ خادم الحسین (ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی، محفل انس با قرآن کریم با حضور خیرین و عاشقان حضرت اباعبدالحسین(ع) در شب بیست و سوم ماه رمضان و آیین تجلیل از ۳۰ خادم الحسین (ع) در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

نخستین گردهمایی خیرین نیک اندیش ، خادمان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ( حرم ساز )، از بخش‌های مختلف استان، همزمان در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و برپایی محفل انس با قرآن کریم، عزاداری امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، ضیافت افطار و برگزاری نماز جماعت در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی برگزار شد.

این مراسم با حضور مهندس زندیه وکیلی رئیس ستاد باز سازی عتبات عالیات استان مرکزی، مظفر صفریان جانشین ستاد باز سازی عتبات عالیات، حجت السلام مرادی دبیر اجرائی بنیاد بین المللی غدیر، حجت السلام تاج آبادی دبیر شورای زکات استان مرکزی، جناب سرهنگ کریمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، زنگارکی، دکتر ظهیری و غفاری مسئول بسیج و دیگر مدعوین در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد.

حجت السلام تاج آبادی دبیر شورای زکات استان مرکزی در این نشست گفت: جلسه فوق بسیار پر نور و پر معنویت است، بخاطر اینکه با قدوم ارزشمند و پر خیر و برکت پاسداران حریم ولایت و محسنین روزه دار زینت گرفته و همچنین با نام امام بزرگوار مان ، شهدای گرانقدر اسلام، و سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین گردیده است، انشااله که خداوند متعال ما را همیشه همدم بگرداند و عاقبت ما را هم ختم به شهادت کند.

وی افزود: تعظیم شعائر بود که ما این همه شهداء فدای اسلام کردیم، آن موقع که صحبت از دفاع از حرم بود نگاه مقام معظم رهبری این بود که شهدای دفاع از حریم بگوییم بجای دفاع از حرم، زیرا هر کجا که دفاع از شعائر باشد آنجا دفاع از حرم است.

دبیر شورای زکات استان مرکزی با اشاره به اینکه قرآن می فرماید، تعظیم شعائر نشان دهنده تقواست، گفت: ما در این ۲۲ روز از ماه پر فضیلت رمضان که روزه گرفتیم به این نکته باید توجه کنیم که به تقوا رسیدم یا خیر؟

درر بخش پایانی مراسم و گردهمایی خیرین حرم ساز حدود ۳۰ نفر از خادم الحسین (ع) از سوی ستاد باز سازی عتبات عالیات استان مرکزی تجلیل و لوع سپاس و تبرک دریافت کردند.

روش های مشارکت و پرداخت نذورات :
درگاه رسمی پرداخت آنلاین‌ ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی
شماره کارت:
۹۵_۷۰۴۴۰۸۹۰_۱۰_۵۸۹۲ نزد بانک سپه
۹۱۲۴ _۰۲۹۹ _۷۳۷۰ _۶۰۶۳ بانک مهر ایران
شماره گیری کد دستوری : #۷۲*

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.