stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 436108
  • 05 اردیبهشت 1401 - 15:43
1
مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن الوند خبر داد؛

ماشین‌آلات حساس و مهم خطوط تولید وارد سایت پروژه شد

ماشین‌آلات حساس و مهم خطوط تولید وارد سایت پروژه شد
مرکزی_ قلمنا_ مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن الوند گفت: فاز اول ماشین‌آلات و تجهیزات حساس و مهم شرکت‌های پلی‌پروپیلن الوند و پتروصنعت پیشتاز به وزن حدود 500تن شامل اکسترودر، راکتور، کمپرسورها و سایر تجهیزات در اسفند ماه سال 1400 وارد سایت پروژه شد.
قلم | qalamna.ir :

مهاجر در گفت وگو با خبرنگار قلم در اراک، با بیان اینکه به لطف پروردگار و حمایت و پشتیبانی مسئولین عالی رتبه کشور و استان این بخش، یعنی فاز اول، وارد چرخه فعالیت شده اظهار کرد: بخش دوم ماشین‌آلات از کشور مبدا حمل و عنقریب وارد کشور می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ایشان ضمن حمایت از تولید داخلی به خصوص در استان مرکزی عنوان نمود که حدود ۱۰۰۰ تن تجهیزات سفارش گذاری شده برای سازندگان داخلی که به تدریج تا اوایل نیمه دوم سال جاری وارد سایت خواهد شد.

مهاجر افزود: خداوند را شاکریم علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه، به مدد الهی و تلاش مدیران، مهندسین و کارگران شرکت‌های پلی‌پروپیلن الوند و پتروصنعت پیشتاز عملیات اجرایی طرح‌ها، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات مطابق برنامه‌ریزی با سرعت مطلوب در حال انجام است و انشاالله سال ۱۴۰۲ شاهد بهره‌برداری و تولید مواد اولیه استراتژیک و دانش بنیان مورد نیاز صنایع پایین دستی کشور (حوزه پزشکی- بهداشتی) و جلوگیری از واردات این مواد به کشور خواهیم بود.

وی اظهار کرد: متناسب با پیشرفت پروژه، فرآیند به کارگیری و استخدام نیروی انسانی از نیروهای بومی و جوان منطقه انجام می‌شود.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.