stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 436243
  • 06 اردیبهشت 1401 - 15:04
0
در اراک برگزار شد،

اولین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی های ادارات شهرستان اراک برگزار شد

اولین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی های ادارات شهرستان اراک برگزار شد
مرکزی_ قلمنا_ نشست هم‌اندیشی روابط عمومی های ادارات شهرستان اراک با حضور نصیری معاون امور عمرانی وسرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرماندار اراک برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

در این جلسه نصیری گفت: کارکرد روابط عمومی ها چند جانبه است یعنی ویترین عملکرد اداره برای جامعه هستند.

وی افزود: اطلاع رسانی در مورد شرح وظایف اداره و بازخورد جامعه نسبت به آن از وظایف روابط عمومی ها است.

نصیری اظهار کرد: در بحث اطلاع رسانی نهایت تلاشتان را داشته باشید تا آنچه واقعیت اتفاق افتاده به مردم اطلاع رسانی شود و باید اطلاع رسانی مناسب بین آحاد جامعه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: امسال گزارش عملکرد یکساله حوزه عملکرد روابط عمومی را استخراج کنید مانند مصاحبه های مدیریت دستگاه با صدا و سیما و مطبوعات و انواع کارکردهای شما در فضای مجازی را به ما ارائه دهید و دیگر اینکه قانون بودجه ۱۴۰۱ را مطالعه کنید و ببینید جایی هست که در حوزه اطلاع رسانی ظرفیت داشته باشد و دیگر اینکه برنامه مدونی برای یکسال تدوین کنید.

معاوت امور عمرانی فرمانداری اراک، گفت: در بین روابط عمومی ها افراد خلاقی وجود دارد که از آنها می خواهیم استفاده کنیم و در سطح سایر شهرستان ها و استان ها نیز تجربیات در حوزه اطلاع رسانی را مطالعه کرده و از این تجربیات استفاده کنید.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک، افزود: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و اساتید روابط عمومی که تجربه در شرکت های موفق و برند خوش نام دارند را در برنامه داریم تا بتوانیم جایگاه روابط عمومی و رسالت اصلی که ارتباط متقابل با مردم است را ارتقا دهیم.

وی گفت: روابط عمومی فقط در مناسبت ها نباید فعال باشد بلکه میخواهیم این موضوع و فعالیت آنها همه روزه جریان داشته باشد چرا که بسیاری از دوستان در این زمینه تجربه و تخصص دارند که می خواهیم این تجربه را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی ابراز کرد: روابط عمومی ها باید بروز باشند و ابزارهای آی تی و فناوری جدید چه بصورت نوشتاری بهره ببرند و سواد رسانه ای خود و مدیر دستگاه را بالا ببرند.

نصیری اظهار کرد: مدیر رسانه ای کار بلد نقد از مدیرش میخواد صورت بگیرد که این باعث رشد مدیر می شود، مدیران و کارشناسانی موفق هستند که اطلاعات بروز و تخصص در حوزه کاری خود دارد و این باعث موفقیتش شده است.

معاون امور عمرانی فرمانداری اراک یادآور شد: روابط عمومی باید به قانون تسلط داشته باشد و اطلاعات قانونی داشته باشد و همین موضوع باعث موفقیتش خواهد شد.

نصیری گفت: روابط عمومی حوزه تخصصی است که با حوزه حقوق بسیار نزدیک است و به نوعی روابط عمومی سخنگوی دستگاه است که برای اطلاع رسانی باید اطلاعات فنی و تخصصی را داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک، یادآور شد: سلسله مراتب روابط عمومی به سخنگوی هر دستگاه می رسد که باید به قوانین نیز تسلط داشته باشد و بداند این حوزه، حوزه ترقی است و زود رشد می کند، پس تمام حوزه های تخصصی دستگاه را باید بشناسد و اطلاعات دستگاه خود را داشته باشد تا بتواند تعامل خوبی با مخاطب داشته باشد و در نهایت برایند دستگاه روابط عمومی می شود؛ لذا باید در این حوزه با یکدیگر تعامل داشته باشیم و بهم کمک کنبم تا نقاط ضعف پوشیده شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.