stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 436811
  • 11 اردیبهشت 1401 - 15:41
1

شهرستان خفر صنعتی می شود

شهرستان خفر صنعتی می شود
فارس_ راه‌اندازی ناحیه صنعتی خفر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار دارد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای راه اندازی ناحیه صنعتی خفر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه زمان بندی تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این ناحیه صنعتی در دستور کار قراردارد.
سید مصطفی هاشمی در بازدید از اراضی این ناحیه صنعتی گفت: مهمترین زیرساخت این شهرک صنعتی تامین آب است که باتوجه به صدور مجوز حفر و جانمایی مکان چاه، عملیات حفاری به زودی انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس بتوانیم در یک برنامه زمان بندی برق و گاز این ناحیه صنعتی را نیز تامین کنیم.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: مطالعات زیست محیطی این ناحیه صنعتی نیز انجام وطیف گسترده‌ای از صنایع تا رده ۶ زیست محیطی می‌توانند در این ناحیه مستقر شوند.
هاشمی گفت: مساحت فعلی این ناحیه صنعتی ۵۰ هکتار است و در مراحل بعدی ظرفیت توسعه تا بیش از ۱۰۰ هکتار را خواهد داشت.
وی به ظرفیت‌های شهرستان خفر بویژه در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی اشاره کرد و گفت: ایجاد این ناحیه صنعتی با هدف فراهم کردن شرایط جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صنعتی در این منطقه انجام شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در مرحله نخست، بیش از ۵۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی اختصاص می‌یابد که امیدواریم طرح‌هایی نظیر تامین آب و زیرساخت‌های داخلی اجرا و این ناحیه صنعتی تا یک سال آینده آماده جذب سرمایه گذار شود.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.