stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 16 June , 2024
  • کد خبر : 437347
  • 18 اردیبهشت 1401 - 18:53
1

مرزبانی ناجا در مبارزه با قاچاق کالا در کنار دولت مردمی است

مرزبانی ناجا در مبارزه با قاچاق کالا در کنار دولت مردمی است
قلم | qalamna.ir :

سردار احمدعلی گودرزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار در پادگان نهر خین شلمچه از توابع خرمشهر بیان کرد:شاخص‌های امنیتی و کشفیات سلاح و مهمات، احشام و اقلام مورد نیاز مردم از ابتدای امسال تاکنون افزایش یافته است.

وی افزود: قاچاق سلاح و مهمات، احشام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در مناطقی که گذر مرزی نیستند وجود ندارد و ماموران مرزبانی تاکنون با قاچاق کالاهای اساسی مثل آدر و گندم برخورد نکرده‌اند.

سردار گودرزی ادامه داد:ممکن است در مواردی قاچاقچیان به خاطر اختلاف قیمت فاحش بین ایران و کشورهای همسایه بتوانند با اقدام متقلبانه کالاهای اساسی را از گذرگاه‌های رسمی کشور خارچ کنند که به طور قطع با این اقدام آنها برخورد می‌شود.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم که دولت را در مبارزه با قاچاق ارزاق عمومی و کالاهای اساسی کشور پشتیبانی کنیم و از ابتدای حضور خدمت دولت خدمتگذار و امیدبخش، مرزبانان تلاش کرده‌اند و امید است توفیق ادامه خدمت در این مسیر داشته باشیم.

امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت:امنیت مرزبانی جمهوری اسلامی دفاع از مرزهای کشور در هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی و خشکی است که در تمام مرزهای کشور سیطره اطلاعاتی داریم و امینت در مرزهای کشور پایدار است.

سردار گودرزی بیان کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی خوبی در راستای تقویت امنیت نوار مرزی کشور انجام شده و هم اینک نیز وزیر کشور و ستاد کل نیروهای مسلح و دولت در حال پشتیبانی هستند تا بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم و در مدت زمان چهارساله انسداد مرزها را به حدقابل انتظار برسانیم. 

وی گفت:امروز با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) وضعیت مرزهای ما با وجود مرزبانان و مرزنشینان غیور ما که تلاش ارزنده‌ای دارند، امنیت پایدار و توسعه یافته و امنیت همه جانبه در مرزهای جنوبی، غرب و شرق و شمال کشور حاکم است.

فرمانده مرزبانی ناجا به همراه جمعی از دانشجویان مقطع دکترا از دانشگاه علوم انتظامی آمین به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان سفر کرده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.