stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 43759
  • 18 فروردین 1399 - 10:25
0

۲۰ مزیت جذاب طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس امروزه به یکی از بهترین روشها برای طراحی سایت اکثر کسب و کارها تبدیل شده است. وردپرس به دلیل امکانات و ویژگی‌های زیادی که دارد یکی از محبوب‌ترین سیستم های طراحی وب سایت در دنیا می‌باشد.

قلم | qalamna.ir :

بنابر اعلام شرکت طراحی سایت رایان، طراحی سایت با وردپرس امروزه به یکی از بهترین روشها برای طراحی سایت اکثر کسب و کارها تبدیل شده است. وردپرس به دلیل امکانات و ویژگی‌های زیادی که دارد یکی از محبوب‌ترین سیستم های طراحی وب سایت می‌باشد. در اینجا ما ۲۰ مزیت جذاب طراحی سایت با وردپرس را نشان می‌دهیم. شما می‌توانید جهت طراحی سایت در تهران با استفاده از سیستم وردپرس از خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان استفاده کنید.

وردپرس را می‌توان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیای اینترنت نامید. این سیستم که به صورت خاص توسط زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های فراوانی است. شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی‌ها و مزیت‌ها به راحتی اقدام به طراحی سایت با وردپرس را انجام دهید.

شما می‌توانید سایت شرکتی و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده و از امکانات این سیستم مدیریت محتوا به راحتی استفاده کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برای داشتن یک سایت زیبا با ساختار فنی مناسب در سیستم وردپرس باید با یک شرکت طراحی سایت در تهران همکاری کنید.

معرفی ۲۰ مزیت جذاب طراحی سایت با وردپرس

۱. سادگی و راحتی در استفاده

وردپرس را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌توان راه‌اندازی کرد. نیازی به دانش و برنامه‌نویسی در سطح بالا نیست و شما می‌توانید تنها با داشتن یک هاست و دامنه به راحتی سایت اولیه خود را در کمتر از چند دقیقه راه‌اندازی کنید.

۲. پایداری

وردپرس پایدار است و به راحتی دچار مشکل نمی‌شود. البته این پایداری به معنی آسیب‌پذیر بودن آن نیست. بلکه به این معنی است که این سیستم مدیریت محتوا به راحتی نصب و به راحتی هم اشکال‌زدایی می‌شود.

۳. خلاقانه بودن

می‌توان انواع قالب‌ها و ویژگی‌های دیگر را در بدنه وردپرس قرار داد. فرقی نمی‌کند که سایت در ابتدا شخصی بوده و یا شرکتی، می تونید در هنگام طراحی سایت با وردپرس به راحتی ویژگی‌های جدید را به سایت اضافه کنید.

۴. طراحی جذاب

طراحی وب سایت با وردپرس آسان و جذاب است. شما می‌توانید انواع ویژگی‌های و مزیت‌ها را وارد وب‌سایت خود کنید. شما می‌توانید با داشتن کمی دانش در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی به راحتی یک سایت زیبا را طراحی کنید.

۵. انعطاف‌پذیری

وردپرس به خوبی منعطف است و می‌تواند با اکثر هاست ها و دیگر سایت‌ها هماهنگ شود. قابلیت ریسپانسیو مناسبی دارد و در دستگاه‌های مختلف به خوبی نشان داده می‌شود. البته در نسخه‌های قدیمی وردپرس ممکن است ویژگی‌های ریسپانسیو وجود نداشته باشد اما تمامی قالب‌های جدید در زمان طراحی سایت با وردپرس این قابلیت به آن اضافه شده است.

۶. سئوی آسان

استفاده از قابلیت‌های سئو در سیستم مدیریت وردپرس بسیار آسان است. شما به راحتی می‌توانید تمامی اصول و استاندارد سئو را در هنگام طراحی سایت با وردپرس رعایت و پیاده سازی کنید.

۷. ساختار مناسب

در هنگام طراحی سایت با وردپرس شما می‌توانید به راحتی سایت را ساختار بندی و دسته‌بندی کنید.

۸. مدیریت محتوای آسان

وجود ادیتورهای مناسب و کاربردی در این سیستم، تولید محتوا را به هر شکل و ظاهری امکان پذیر کرده است.

۹. همه گیر بودن استفاده از آن

طراحی سایت با وردپرس در تمام دنیا رواج داشته و شما به راحتی می‌توانید از آن برای کسب‌وکار خود استفاده کنید.

۱۰. قابلیت کد نویسی آسان و شخصیسازی سایت

شما در صورتی که با زبان برنامه نویسی PHP آشنایی داشته باشید می‌توانید به راحتی فرآیند طراحی سایت با وردپرس را انجام داده و آن را بر اساس نیاز و سلیقه خود شخصیسازی کنید.

۱۱. اپن سورس بودن آن

وردپرس به صورت منبع باز یا اپن سورس در دنیای اینترنت ارائه می‌شود حق مالکیت آن بر عهده گروه خاصی نیست.

۱۲. رایگان بودن قالب‌های اولیه

قالب‌های اولیه ارائه شده توسط مجموعه جهانی وردپرس رایگان است و شما می‌توانید به راحتی این قالب‌ها را بر روی وب‌سایت خود نصب کنید.

۱۳. دارای هزاران افزونه جذاب رایگان

برای اینکه شما بتوانید از تمامی ویژگی‌های مختلف در هنگام طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید باید از افزونه‌های مختلف کمک بخواهید. برخی از این افزونه‌ها رایگان و حرفه‌ای هستند.

۱۴. عملکرد مناسب در دنیای اینترنت

عملکرد وردپرس در دنیای اینترنت بسیار مناسب بوده و برای تمامی نیازها جوابگو است.

۱۵. ارتباط با سایر برنامه‌ها

انواع برنامه‌ها و اپلیکیشنها دارای افزونه کاربردی در وردپرس هستند و استفاده از آن‌ها رایگان است.

۱۶. مقیاس پذیری آسان

وردپرس از نظر سرعت و کارایی در مقیاس بالایی قرار داد و شما به راحتی می‌توانید سایتی سریع و کاربردی را راه‌اندازی کنید.

۱۷. پشتیبانی رسمی و دریافت بروز رسانی رایگان

تمامی به‌روزرسانی‌های هسته وردپرس رایگان بوده و به راحتی قابل نصب می‌باشند.

۱۸. سرعت بالا

وردپرس دارای سرعت بالایی در اجرا شدن بر روی مرورگرهای مختلف است.

۱۹. کارایی مناسب

تقریباً برای هر نوع کسب‌وکاری می‌توان از وردپرس استفاده کرد. محدودیتی در استفاده از این سیستم مدیریت محتوا وجود ندارد.

۲۰. ارتباط با اپلیکیشن ها و دیگر سایت

شما به راحتی می‌توانید افزونه‌های مربوط به اپلیکیشنها و حتی دیگر سایت‌ها را بر روی قالب خود نصب کنید. این افزونه‌ها به صورت رسمی توسط خود سایت‌ها و اپلیکیشن ها بر روی وردپرس منتشر می‌شوند.

طراحی سایت در تهران

شما می‌توانید جهت طراحی سایت در تهران و سایر نقاط دنیا با استفاده از سیستم وردپرس از خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان استفاده کنید. شرکت رایان به عنوان یکی از بزرگترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت با وردپرس می‌تواند به راحتی تمام خواسته ها و نیازهای شما را برطرف سازد.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.