stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 43786
  • 18 فروردین 1399 - 12:01
0
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه مطرح کرد:

چهارمین سری از کمک‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه به مراکز درمانی رسید

چهارمین سری از کمک‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه به مراکز درمانی رسید
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از تحویل چهارمین سری از کمک‌های اتاق بازرگانی به بیمارستان های استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

کیوان کاشفی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری در زمینه تهیه تجهیزات بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی فعالیت‌هایی انجام دادیم و تا کنون بیش از چهار سری از این تجهیزات تهیه و توزیع شده است.

رئیس اتاق بازرگانی از تهیه دو دستگاه ونتیلاتور به ارزش سه میلیارد ریال که از تجهیزات حیاتی برای کمک به تنفس بیماران کرونا محسوب می‌شود خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۱۰ دستگاه پالس اکسی‌متر و ۱۵ دستگاه ترمومتر (تب‌سنج) نیز در اختیار بیمارستان‌ها قرار دادیم.

وی بیان کرد: پیش از این نیز سه محموله دیگر از کمک‌های اتاق کرمانشاه در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت که از مهمترین آنها می‌توان به دستگاه ونتیلاتور اشاره کرد که این کمک‌ها به همت اتاق کرمانشاه و با مشارکت تعدادی از فعالان اقتصادی تامین شده است.

کاشفی گفت: اتاق کرمانشاه تلاش می‌کند در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای مقابله با کرونا، دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان برای تامین ملزومات را تا حدودی مرتفع کند و در این راستا تا کنون دو دستگاه ونتیلاتور به ارزش سه میلیارد ریال که از تجهیزات حیاتی برای کمک به تنفس بیماران کرونا محسوب می‌شود، ۱۰ دستگاه پالس اکسی‌متر، ۱۵ دستگاه ترمومتر (تب‌سنج)، بیش از ۳۸۰۰ ماسک در انواع مختلف از جمله N95، شش هزار عدد دستکش، تامین بیش از ۱۲۶۰ عدد شیلد محافظ صورت، تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰۰ عدد کلاه محافظ، تامین بیش از ۱۲۶۰ عدد عینک، تهیه بیش از ۶۰۰ ست حفاظتی و ۱۸۰ دست لباس مخصوص به مجتمع های درمانی اهدا کند.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران تصریح کرد: همچنین با هدف کمک به مرزها و تجارت کرمانشاه، در تامین و توزیع مقادیری دستکش، مواد ضد عفونی سطوح و محلول ضد عفونی دست برای پرسنل گمرک و حمل و نقل و پایانه‌های استان اقدام کرده ایم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.