stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳ Tuesday, 26 November , 2024
  • کد خبر : 438059
  • 27 اردیبهشت 1401 - 16:33
4

رسالت روابط عمومی ایجاد اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است

رسالت روابط عمومی ایجاد اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است
خوزستان - شهردار اهواز ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عموی گفت: رسالت روابط عمومی ایجاد اعتماد و انتقال اخبار صحیح و به هنگام است.
قلم | qalamna.ir :

رضا امینی شهردار اهواز در مراسم تجلیل از روابط عمومی های شهرداری اهواز به مناسبت روز روابط عمومی که با حضور مسلم رحیمی مدیر کل صدا وسیمای استان و عادل شیشه گری عضو شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: رسالت اصلی روابط عمومی ایجاد اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است، خوشبختانه در کشور ما مردم در همه میدان ها نقش اول را دارند.

شهردار اهواز با ا اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) حرمت آبروی مومن مانند حرمت جان اوست یعنی اگر حیثیت مومنی را لکه دار کردیم مانند این است که جانش را گرفته باشیم، گفت: یعنی رسالت روابط عمومی این نیست که درگیر القاب و عناوین باشد بلکه رسالت آن این است که سبب ارتقا و پیشرفت شود و این مسئله گاهی در سطح منطقه یا کشور و گاهی در حد شهر است.

وی افزود: تعریف و تمجید صرف نفرت آفرین است و سازمان را در نظر ذی نفعان و مخاطبان منفور می سازد و مسلما آنچه که حق و راست باشد هم رضایت پروردگار و هم عامه مردم را به دنبال خواهد داشت. مخاطبینی که انصاف در شخصیتشان نهادینه شده باشد و درک درستی از مجموعه داشته باشند.

امینی ادامه داد: مردم ما نیاز به نشاط و امید دارند و ما با اقدامات مثبت می توانیم این احساس نشاط و امید را در جامعه ایجاد نماییم. خبر در دنیای امروز ارتباطات هم یک اثر مثبت و نافذ و مستقیم دارد و هم کمرنگ شدن آن باعث ضعف شود و روابط عمومی باید انتقال خبر به مخاطب و ذی نفعان داشته باشد.

وی افزود: بایستی خدماتی که به شهروندان ارائه می شود به نحو شایسته و صحیح به آن ها اطلاع رسانی شود، اطلاعات صحیح و به هنگام قطعا موجب ایجاد نشاط، شادی و افزایش روحیه اعتماد به حاکمیت اسلامی می شود،در رویکرد اخیر رسانه ملی نیز اخبار و اطلاعات خوبی را به مردم منتقل و موجب رضایتمندی آنها شده است.

شهردار اهواز تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب و در شان شهروندان و با انجام رسالت های خود ضمن حصول رضایت مردم، شرایط را برای ارتقای شهر و ایجاد زندگی بهتر برای شهروندان فراهم کنیم تا شاهد شهری آباد و در خور شان اهواز داشته باشیم.

شیشه گری عضو شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی ها چشم بینا و گوش شنوای سازمان و نقطه اتصال بین شهروندان و شهرداری هستند و امیدواریم در تولید محتوا ذائقه شهر و شهروندان را در نظر بگیرند و محتوای تولیدی شهرداری باید معرف نگرش ما نسبت به شهر باشد.

وی با اشاره به تصویب بودجه بالا برای شهر اهواز گفت: امسال سال سنگینی برای شهرداری است و از دوستان روابط عمومی انتظار داریم ضمن گسترش اعتماد بین مردم، شهروندان را به مشارکت در امور شهر ترغیب کنند تا با مشارکت مردم کارها به بهترین نحو پیش رود.

وی تعامل بین شهرداری و سازمانها را نیز در توسعه شهر بسیار موثر دانست و عنوان کرد: صداوسیما می تواند نقش ارزنده و سازنده ای در این میان ایفا کند.

در ادامه امیر آهن جان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با ارائه گزارش عملکرد اداره کل ارتباطات در سال ۱۴۰۰ و دوماهه ۱۴۰۱ در بخشهای اجرایی، افکارسنجی، رسانه، تبلیغات و انتشارات به شهردار اهواز، روابط عمومی ها را نیروهای همواره آماده باش شهرداری عنوان کرد و گفت: کار و فعالیت روابط عمومی یک فعالیت شبانه روزی است که ساعت مشخصی ندارد و هرزمان که ایجاب کند باید پای کاربود.

در پایان این مراسم، رضا امینی ضمن قدردانی از فعالیت ادارات ارتباطات مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری با اهدای هدایا و لوح تقدیر از این عزیزان تقدیر کرد.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

وجود شهری زیبا، مستلزم تعاون و  همکاری افراد آن جامعه است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.