stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 439171
  • 10 خرداد 1401 - 10:59
3
در راستای تجهیز مدارس منطقه و در یک کار جهادی انجام پذیرفت:

توزیع اقلام ورزشی و آموزشی در سطح مدارس حاشیه شهر مشهد مقدس

توزیع اقلام ورزشی و آموزشی در سطح مدارس حاشیه شهر مشهد مقدس
خراسان رضوی- در راستای تجهیز مدارس منطقه و در یک کار جهادی اقلام ورزشی و آموزشی در سطح مدارس حاشیه شهر مشهد مقدس توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :

مصطفی ترکاشوند مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در جریان توزیع این اقلام در مدارس گفت: در ادامه طرح ویژه تجهیز مدارس و تامین نیازهای مدارس حاشیه شهر و روستایی، روز گذشته تعداد ۱۰ دستگاه فوتبال دستی، ۸ عدد میز پینگ پنگ، تعداد ۲۸۰عدد میزو نیمکت خریداری شده و تعداد ۲۰۰عددصندلی دسته دار جهت برگزاری امتحانات در بین مدرسه منطقه تبادکان بر اساس اولویت توزیع گردید.

 ترکاشوند با تاکید بر اینکه مدارس حاشیه شهر نیازمند توجه ویژه مسئولین و خیرین هستند، افزود: با توجه به ایجاد کارگروه ویژه مدارس منطقه جهت نیاز سنجی اقلام و وسایل سرمایشی، گرمایشی، آموزشی، پرورشی و ورزشی و همچنین تعمیر و بهسازی آموزشگاه ها بر اساس اولویت، موارد مورد نیاز از محل اعتبارات دولتی و خیرین نیک اندیش تامین و در یک کار جهادی در مدارس توزیع می گردد.

وی در خصوص یکی دیگر از برنامه های ویژه ای که هم اکنون در سطح مدارس منطقه پیگیری می شود، بیان داشت؛ با حضور تیم های نظارتی و پشتیبانی در مدارس تمامی اقلام و وسایل مازاد و بلااستفاده از سطح مدارس جمع آوری و پس از بازسازی و تعمیر به مدارس نیازمند اختصاص داده می شود.

ترکاشوند ضمن‌تشکر از مدیران مدارسی که در اجرای این طرح همکاری خوبی دارند بیان کرد: این طرح تا رفع کامل نیازهای مدارس منطقه ادامه خواهد داشت.

 

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.