stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 442843
  • 29 تیر 1401 - 14:52
0

زوج سارق لوازم خودرو دستگیری شدند/اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در پایتخت

زوج سارق لوازم خودرو دستگیری شدند/اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در پایتخت
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهارداشت: عملیات کلانتری شهرک قدس در حال گشت زنی در شهرک قدس به خانمی که با مشاهده ماموران از کنار خودرو سواری پارک شده متواری شد مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در مراجعه به خودرو مشاهده کردند قفل درب خودرو تخریب شده است به سرعت برای دستگیری متهم وارد عمل شدند افزود: با توجه به فرار متهم به صورت پیاده با درایت و هوشیاری ماموران متهم در تعقیب و گریز در خیابانی دیگر که در کنار خودروهای پارک شده پنهان شده بود دستگیر شد و در بررسی داخل کیف متهم آلات و ادوات سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم سرقت لوازم خودرو با همدستی همسر خود در شهرک قدس اعتراف کرد که همسر وی با دیدن ماموران از محل متواری شده بود.

وی اظهارداشت: ماموران با دریافت مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه همسر متهم را در محل دستگیر و در بررسی از این محل تعداد ۳۰ قلم انواع لوازم سرقتی از جمله ضبط و باند، جک خودرو و مدارک هویتی کشف شد که متهم دوم پرونده نیز به جرم خود اعتراف کرد.

احتکار۱۵۰ میلیاردی لوازم خانگی
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش۱۵۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد.
 
سردار حمید هداوند گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری لوازم خانگی در یک انبار بزرگ کالا در محدوده خیابان فدائیان اسلام، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع و احتکار لوازم خانگی برای پلیس محرز شد افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران به همراه  نماینده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران پس از  هماهنگی با مقام قضایی از این محل بازدید کردند.

جانشین پلیس تهران اضافه کرد: در بازرسی از این انبار، یک هزار و ۲۴۸ عدد انواع کالای خانگی از قبیل یخچال و فریزر، جاروبرقی، اجاق گاز، ظرفشویی و اجاق صفحه‌ای کشف شد.

دستگیری قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که در یک درگیری در محله مرتضی‌گرد دست به جنایت زده بود، خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی  اظهار داشت: تیر سال جاری، رسیدگی به پرونده قتل یک مرد جوان در منطقه “مرتضی‌گرد” در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یک مرد افغانستانی همراه با دوستان خود به دلیل اختلافات شخصی به کارگاه مورد نظر مراجعه کردند و پس از مشاجره لفظی با ضربات چاقو مرد جوان را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، قاتل چندی قبل در افغانستان با مقتول درگیر شده و این جنایت به دلیل اختلافات شخصی و با انگیزه انتقام‌جویی رخ داده است.

گودرزی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی هنگامی که متوجه شدند صحنه وقوع نزاع به دوربین مداربسته مجهز است به بازبینی فیلم آن پرداختند و لحظه به لحظه صحنه جنایت را مشاهده کردند که در ادامه هویت قاتل شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: کارآگاهان به دنبال دریافت هویت قاتل با رصدهای اطلاعاتی گسترده و تحقیقات ویژه شبانه روزی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند که متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.

زوج سارق لوازم خودرو دستگیری شدند/اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در پایتخت

سارق و مالخر لوازم خودرو دستگیر شد
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌دار و مالخر لوازم خودرو سرقتی در محله سنایی خبر داد و گفت: از مخفیگاه مالخر تعداد زیادی لوازم سرقتی کشف شد.

سرهنگ کیومرث حسنوند اظهارداشت: عملیات کلانتری سنایی در حال گشت زنی در محله سنایی به سارق سابقه‌دار با یک دستگاه خودرو سواری پراید سفید رنگ که در حال تردد بوده و با مشاهده ماموران تغییر مسیر داد، مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه متهم با مشاهده ماموران با سرعت متواری می‌شود افزود: در یک تعقیب و گریز با توجه به ترافیک خیابان، متهم قبل از هرگونه اقدام و فرار به صورت پیاده با هوشیاری ماموران دستگیر می‌شود و در بررسی اولیه از داخل خودروی متهم تعداد ۲ دستگاه ضبط و باند خودرو کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و گفت که قصد فروش اموال به مالخر را داشته که توسط ماموران دستگیر شده که با شناسایی هویت و مخفیگاه مالخر با دریافت مجوز قضایی به مخفیگاه مالخر اموال سرقتی مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه وی نیز  دستگیر و در بررسی از این محل تعداد زیادی اموال سرقتی خودرو اعم از رینگ و لاستیک و ضبط و باند کشف شد.

دستگیری سارق دوچرخه لحظاتی پس از سرقت
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق دوچرخه با دوچرخه سرقتی در محله مهرآباد جنوبی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه دوچرخه و لوازم منزل و تعدادی لوزام خودرو کشف شد.

سرهنگ پیمان لطیفی گفت: عملیات کلانتری مهرآباد در حال گشت زنی در محله هاشمی به سارق سابقه دار این محل که با یک دستگاه دوچرخه در حال تردد بود، مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه متهم با مشاهده ماموران دوچرخه را رها کرده و به صورت پیاده متواری می شود افزود: ماموران به سرعت وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز متهم را دستگیر می کنند و متهم ۵۲ ساله در همان تحقیقات اولیه به سرقت دوچرخه لحظاتی قبل از خیابان طوس اعتراف می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با دریافت مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در بررسی اولیه از محل تعداد ۲ دستگاه دوچرخه و سه دستگاه آبگرمکن دیواری همچنین سه حلقه لاستیک، دو عدد باند خودرو و سه دستگاه ماینر کشف شد که به کلانتری انتقال می دهند.

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر تهران بزرگ خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پاسخ به در خواست‌های مردمی و اعتراض به تردد معتادان متجاهر در سطح شهر تهران بزرگ اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر در روزگذشته اجرا شد.

وی با بیان اینکه اینکه در این عملیات ۱۲۷ معتاد متجاهر جمع اوری شد، تاکید کرد: این طرح ها به صورت مداوم در سطح شهر تهران بزرگ اجرا خواهد شد، علاوه بر جمع آوری معتادان متجاهر یک خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی ۶۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

زوج سارق لوازم خودرو دستگیری شدند/اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در پایتخت

سارق منزل حین سرقت دستگیر شد
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل حین سرقت در محله یوسف آباد خبر داد و گفت: سارق حین سرقت در محل دستگیر شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارقان در منزلی در محله یوسف آباد به سرعت عملیات کلانتری این محل جهت بررسی موضوع به نشانی اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل، طرح مهار سارقان را عملیاتی و متهمان که با رویت ماموران از دیوار به داخل کوچه پریده و متواری شدند در یک تعقیب و گریز یکی از سارقان دستگیر شد و در بررسی بیشتر خودرو سارقان که کمی بالاتر از منزل پارک شده بود، تعدادی لوازم سرقتی که از منزل سرقت کرده بودند از جمله هارد کامپیوتر، لب تاپ، تلفن همراه و اشیا قیمتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم سرقت از منزل با همکاری همدست خود اعتراف کرد و گفت: با اطمینان از  خالی بودن منزل و عدم حضور صاحبخانه در محل سرقت را انجام دادند.

توقیف تجهیزات پزشکی قاچاق

رئیس کلانتری گاندی از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان و کشف ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی قاچاق خبر داد.

سرهنگ کیانوش نظری گفت: ماموران گشت انتظامی عملیات کلانتری، حین گشت زنی در محدوده خیابان گاندی و کنترل تردد خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان حامل تعداد فراوان کارتن مشکوک شدند و دستور توقیف خودرو را اعلام کردند.  

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو  ۲۰ هزار و ۱۹۳ انواع کیت جراحی و ایمپلنت دندانپزشکی خارجی قاچاق، فاقد مدارک گمرکی و بارنامه کشف کردند.

رئیس کلانتری گاندی با بیان اینکه راننده خودرو دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی مبنی بر تهیه و حمل کالای قاچاق اعتراف کرد افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.