stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 448842
  • 21 مهر 1401 - 14:17
1

جوانان زندگی معمولی می‌خواهند

جوانان زندگی معمولی می‌خواهند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:روزنامه جهان صنعت با اشاره به زندگی فرزندان مسئولان کشور در خارج از ایران در یادداشتی تاکید کرد که اعتراض جوانان به نداشتن زندگی معمولی در کشور خودشان است.
 جوانان ایرانی به چشم می‌بینند در همین کشور مدیران ارشد از نهادهای گوناگون از بامداد تا شامگاه به غرب ناسزا می‌گویند اما فرزندانشان را به همان کشورهای غربی فرستاده‌اند تا تجارت یا تحصیل کنند.
آیا خشم این روزهای همه جوانان برای این است که بخواهند حجاب اجباری را بردارند‌؟ اگرچه این خواسته بزرگی است اما همه واقعیت نیست. جوانان ایرانی از نابرابری و از ناآزادی‌ها گلایه دارند و می‌بینند که کشورشان هر سال تهیدست‌تر از سال پیش می‌شود و آنها را نیز به پایین می‌کشد. جوانان ایرانی می‌خواهند در همین سرزمین بمانند و زندگی عادی داشته باشند. به این معنی که زحمت بکشند و مهارت بیاموزند یا دانش روز را یاد بگیرند و در یک سرزمین آرام و جامعه مداراگر با جهان و همسایه‌ها و با آبرومندی و داشتن درآمد مناسب زندگی کنند. جوانان ایرانی مثل همه جوانان جهان می‌خواهند سرزمینی بالنده و آشتی‌جو داشته باشند و کشورشان یک کشور عادی باشد. جوانان ایرانی مداراجویی با دنیا را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر می‌دانند و از اینکه با رخت بربستن مداراجویی ملی و منطقه‌ای در شرایط سخت قرار‌ گرفته‌اند ناراضی هستند.

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.