stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 449220
  • 30 مهر 1401 - 19:20
2

معرفی ۳۰ وارد کننده متخلف کالا در منطقه آزاد اروند به تعزیرات حکومتی خوزستان

معرفی ۳۰ وارد کننده متخلف کالا در منطقه آزاد اروند به تعزیرات حکومتی خوزستان
سرپرست اداره کل صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: ۳۰ وارد کننده کالا در منطقه آزاد اروند به دلیل انجام ندادن تعهدات وارد کننده، شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
قلم | qalamna.ir :

حمید رضا فلاح بیان کرد: بازرسان اداره صمت آبادان و خرمشهر به همراه دستگاه های متولی و مربوطه در بازرسی هایی از منطقه آزاد اروند، روند صادرات و واردات را در این منطقه بررسی کردند.

وی گفت: در این بازدید ۱۵ وارد کننده کالا به دلیل انجام ندادن تعهدات وارد کننده به ارزش بیش از ۷۷۰ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال توسط بازرسان اداره صمت خرمشهر شناسایی و پرونده تخلف آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

سرپرست اداره کل صمت خوزستان ادامه داد: همچنین بازرسان اداره صمت آبادان ۱۵ وارد کننده دیگر که در واردات کالا به ارزش بیش از ۸۹۲ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال تخلف کرده بودند شناسایی و به تعزیرات معرفی کردند.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو)، در محل تلاقی ۲ رودخانه اروند و کارون واقع است. 

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.