stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 453001
  • 06 دی 1401 - 2:15
0

علمای دین جلوی این بدعت‌گذاری‌ها را بگیرند

قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل‌میبدی «استاد حوزه و دانشگاه» در یادداشتی نوشت: 
در خبرها از قول معاون سیاسی خراسان جنوبی آمده: نهادها،،بانکها و سایر دستگاهای دولتی حق ندارند به زنهای بی حجاب خدمات ارائه کنند. از جناب معاون استاندار، انتظار نیست که طبق شرع و قانون سخن بگوید؛اما از علمای دین انتظاراست تا جلوی این بدعت گذاریها را بگیرند.چرا باید کسی را از حقوق  شهروندی به خاطر بی حجابی محروم کرد؟ 
چرا در برابر این گفته های خلاف شرع و قانون، فریادی بلند نیست؟ چراباید در بدنه احرایی کشور کسانی به کار گمارده شوند،که چنین با  آبروی اسلام و انسان و ایران بازی کنند؟ چرا اینقدر مسئله حجاب این روزها جزومسایل اصلی نظام و دین و دولت شده است؟ آیا می خواهند ذهن مردم را از مسائل اصلی کشور که آقایان از پس آن عاجز مانده اند،منصرف سارند؟ براساس کدام مدرکی جرم بی حجابی تا این اندازه سنگین به حساب آمده؟ اما کسانی که باعث سقوط ارزش پول ملی شده وجیب و سفره مردم را خالی کرده اند، مجرم به حساب نیایند؟ 
امام صادق(ع) فرمود: ضایع کنندگان و نابلدان در کار خائن شمرده می شوند. آیا جرم  نابلدان و ضایع کنندگان کار و اقتصاد سنگین تر است یا خانمی که بدحجاب یا بی حجاب است؟ چه جریانی در کشور و دستگاههای اجرایی نفوذ کرده ، که حیثیت ایران و ایرانی ،  و ازآن بدتر اسلام ، را هدف گرفته اند؟ دلسوزانه می گویم اگر جلوی برخی کارها گرفته نشود،بویژه در سیاستهای اقتصادی، چه فرجامی خواهیم داشت؟ خدا داند.
خدا رحمت کند پروین اعتصادی را:
دزد زر بستند و دزد دین رهید/ شحنه ما را دید و قاضی را ندید/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.