stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 455034
  • 10 بهمن 1401 - 17:53
0

شهادت یک جوان فلسطینی در الخلیل/ محاصره اریحا برای سومین روز متوالی

شهادت یک جوان فلسطینی در الخلیل/ محاصره اریحا برای سومین روز متوالی

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل خبر دادند. در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی نیز از کشته شدن شهروند سوری بازداشت شده در بلندی‌های اشغالی جولان درپی جراحت روز گذشته خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

به نوشته روزنامه رأی الیوم، وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که «نسیم نایف سلمان ابو فوده» جوان ۲۶ ساله فلسطینی توسط نظامیان صهیونیستی در شهر الخلیل ار ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

در همین حال، خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) نیز گزارش داد که این جوان فلسطینی در حال رانندگی در مقابل ایست بازرسی صهیونیست‌ها بود که هدف گلوله قرار گرفت.

طبق این گزارش، نسیم نایف سلمان ابو فوده از ناحیه سر مجروح و سپس به بیمارستان شهر الخلیل منتقل شد اما پزشکان دقایقی بعد خبر شهادت وی را اعلام کردند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، شهروند سوری که یکشنبه در منطقه بلندی‌های اشغالی جولان مجروح و بازداشت شده بود، امروز به دلیل جراحت جان خود را از دست داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل در این باره اذعان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که فعالیت این فرد در منطقه جولان با هدف انجام یک عملیات انجام نشده است و این حادثه در حال بررسی است.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: دو فرد مسلح از خط مرزی اراضی سوریه به سمت اراضی اسرائیل عبور کردند و به دیوار مرزی در منطقه جنوب جولان نزدیک شدند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی به سمت این دو فرد تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن یکی از آن‌ها و زخمی شدن دیگری شد.

از سوی دیگر، رژیم اشغالگر صهیونیستی برای سومین روز متوالی شهرک اریحا در شرق کرانه باختری را محاصره کرده است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، ده‌ها نفر از نظامیان اسرائیلی در ورودی‌های شمالی و جنوبی شهر اریحا مستقر شده و تدابیر امنیتی شدیدی را در این منطقه به اجرا گذاشتند.
نظامیان صهیونیست ضمن ایجاد ایست بازرسی‌های سیار، اقدام به تفتیش و بازرسی‌های خودروهای عبوری و کارت شناسایی فلسطینیان می‌کنند.
در همین حال، پهپادهای رژیم صهیونیستی هم در آسمان اریحا به ویژه ارودگاه عقبه جبر در حال گشت زنی هستند.
محاصره شهر اریحا پس از عملیات ۳ روز پیش در این منطقه صورت گرفته است. در این عملیات رستوراتی در تقاطع الموگ در جنوب اریحا هدف تیراندازی قرار گرفت.
مجری این عملیات هنوز توسط نظامیان اسرائیلی شناسایی نشده و اشغالگران نتوانسته‌اند به سرنخی از او دست یابند.

همچنین منابع محلی از درگیری شدید فلسطینیان با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک جبل المکبر در قدس اشغالی خبر دادند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این درگیری‌ها در پی حمله نظامیان اسرائیلی به راهپیمایی فلسطینیان در حمایت از خانواده مطر که صهیونیست‌ها امروز خانه آن‌ها را تخریب کردند، آغاز شد.
برخی منابع از تیراندازی به سمت اشغالگران اسرائیلی در شهرک جبل المکبر خبر دادند.
جوانی فلسطینی نیز در جریان این درگیری به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی زخمی شده است. صهیونیست‌ها این جوان را پس از مجروح شدن بازداشت کردند.
درگیری‌ها در شهرک جبل المکبر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.