stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 455666
  • 20 بهمن 1401 - 16:18
3

برگزاری آیین بهره برداری از ۱۰ زمین ورزشی با حضور شهردار اهواز

برگزاری آیین بهره برداری از ۱۰ زمین ورزشی با حضور شهردار اهواز
خوزستان - آیین افتتاحیه و بهره برداری از زمین ورزشی شهیدان عبدالرزاق و نعیم سلیمانی و همزمان بهره برداری از ۹ زمین و مجموعه ورزشی در مناطق هشتگانه با حضور شهردار اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهری برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین حمید رعیتی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در این افتتاحیه گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بود که با ایجاد آن دژخیمان را از کشور بیرون کرد و خاری در گلوی جریان ها و کشورهایی قرار داد که نمی خواستند ایرانی همدل و قوی را ببینند. انقلابی که با سختی ها جلو رفت و روز به روز پیشرفت کرد و قدرتمند ماند و نتوانستند آن را زمین بزنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز اظهار داشت: یکی از دغدغه های مدیریت جدید شهر اهواز بهبود زیرساخت ها و اتمام پروژه های نیمه تمام بوده که یکی از آنها بهبود زیرساخت ها در حوزه فرهنگی، ورزشی بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از مقوله های مورد توجه در این حوزه وضعیت زمین ها و مجموعه های ورزشی روباز و محله ای بوده که در ابتدای حضورمان از ۶۲ مجموعه ورزشی فقط ۵ مجموعه قابل استفاده بودند و در این مدت ۲۰ زمین ورزشی را بازسازی و احداث کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین رعیتی بیان کرد: برای اجرای کارها و فعالیت‌های بیشتر و بزرگتر همراهی و همدلی مردم را می خواهیم و ان شاالله که بتوانیم هر روز این افتتاحیه ها را داشته باشیم و زمین ها و مجموعه های ورزشی را توسعه بدهیم.

 

 

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.