stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 456552
  • 10 اسفند 1401 - 12:05
5

شهرداری منطقه سه همدان؛ از ساماندهی رودخانه ها تا پیاده روسازی

شهرداری منطقه سه همدان؛ از ساماندهی رودخانه ها تا پیاده روسازی
شهردار منطقه سه همدان از ساماندهی رودخانه ها تا پیاده روسازی و بسیاری از اقدامات مهم این منطقه خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری قلم از همدان، محمدرضا فیضی منش با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه سه همدان، از آماده سازی شبکه معابر کوی پردیسان واقع در بزرگراه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: اجرای مسیر هدایت آب‌های سطحی بلوار کوثر واقع در شهرک شهید آیت الله مدنی به رودخانه قاسم آباد از دیگر اقدامات بوده است.

وی افزود: ساماندهی رودخانه واقع در مجاورت کوچه شهید صفری حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا چهار راه بابک به انجام رسیده است.

شهردار منطقه سه همدان با اشاره به اجرای کامل کف سازی و مناسب سازی معابر بازار میوه و تربار سرگذر، اظهار کرد: کندرو (واقع در بلوار سردار شهید همدانی) قطعه ۴ نیز احداث شده است.

فیضی منش، سایر اقدامات این شهرداری را بازگشایی و احداث معبر هجده متری سپهر واقع در کوی خضر، تخریب ملک تملک شده در راستای گسترش فضای سبز، پیاده روسازی ۱۲ متری نظربیگ، پیاده رو سازی خیابان آزادگان شهرک شهید مدنی، پیاده رو سازی خیابان فردیس شهرک شهید مدنی و تجهیز و بهسازی پارک کوی امام رضا (ع) اعلام کرد و افزود: تجهیز و بهسازی پارک جنت واقع در کوی جنت و اجرای آبنمای پارک پردیسان به همراه ساماندهی و دیوارکشی و پوشش رودخانه واقع در بلوار شهید سردار همدانی نیز به انجام رسیده است.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود از احداث معبر ۲۴ متری تعاون واقع در کوی خضر خبر داد و افزود: مرمت و بازسازی پارک امامزاده خضر، عملیات روکش آسفالت در سطح منطقه سه شهرداری همدان به صورت دستی، عملیات روکش آسفالت به صورت فینیشری و ساماندهی ورودی محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان انجام شد.

شهردار منطقه سه همدان یادآور شد: زمین چمن مصنوعی واقع در شهرک شهید آیت الله مدنی پارک فردیس احداث شده است.

وی میزان آسفالت انجام شده در سطح منطقه سه را بالغ بر تناژ ۳۴ هزار تنی اعلام کرد وافزود: ۲۱۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح منطقه سه انجام شده است.

فیضی منش اظهار کرد: هزار متر مربع پیاده رو سازی در سطح منطقه سه و دو هزار متر طول جدول گذاری نیز برای عبور و مرور بهتر شهروندان انجام شد.

وی به نصب بیلبورد ایستگاه اتوبوس به تعداد ۴۶ ایستگاه در سطح منطقه سه، دیوار نگاره ساختمان اداری شهرداری منطقه سه همدان و نصب بیلبورد پل عابر پیاده اندیشه در ایام الله دهه فجر نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن انقلاب واقع در هتل باباطاهر همراه با اجرای برنامه‌های شاد، استندآپ کمدی، موسیقی پاپ، گروه سرود، مسابقه و پذیرایی ۱۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری منطقه سه همدان از جمله اقدامات شهرداری منطقه سه همدان در این ایام بوده است.

شهردار منطقه سه همدان در پایان، به نصب بیلبورد در میدان امام حسن (ع) و بنر داربستی به تعداد ۵ تخته در سطح منطقه ۳ نیز اشاره کرد و افزود: تعداد یک هزار و ۲۰۰ عدد پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌های رنگی در سطح معابر منطقه سه نصب شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.