stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 457874
  • 16 فروردین 1402 - 12:19
1

سهم ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور/ ثبت‌نام ترمیم معدل تا پایان فروردین امکان‌پذیر است

قلم | qalamna.ir :

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های آموزش و پرورش در روزهای ابتدایی سال، اظهار کرد: مدارس استان با حضور با نشاط دانش‌آموزان از روز چهاردهم فروردین‌ماه بازگشایی شد.

وی ادامه داد: از پانزدهم تا بیست و پنجم فروردین‌ماه ثبت‌نام مدارس نمونه دولتی شروع شده که تمام دانش‌آموزان مشغول به تحصیل پایه نهم می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش در هر یکی از آزمون‌های شاخه‌های نظری ریاضی، علوم تجربی و انسانی شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نیز از ۱۵ فروردین‌ماه جاری آغاز شده است، گفت: دانش‌آموزان متقاضی ورود به مدارس استعدادهای درخشان در پایه‌های هفتم و تکمیل ظرفیت پایه دهم برای سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ می‌توانند با ورود به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت‌نام در آزمون ورودی اقدام کنند.

وی گفت: ثبت‌نام مرحله دوم کنکور سراسری هم از ۱۵ تا ۲۲ فروردین‌ماه شروع شده و زمان برگزاری آزمون هم ۱۴ و ۱۵ تیرماه است.

محمدی سهم سوابق تحصیلی در آزمون کنکور را ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: اهمیت یادگیری مفهومی دانش‌آموزان با توجه به این سهم بسیار مهم است.

وی گفت: با توجه به تأثیر معدل و سوابق تحصیلی در کنکور، ثبت‌نام ترمیم معدل هم از اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند به مدارس بزرگسال دولتی در سطح مناطق استان مراجعه و در امتحانات خردادماه شرکت کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.