stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 457875
  • 16 فروردین 1402 - 12:20
1

توزیع نان صلواتی در ۱۱۰ نانوایی کرمانشاه در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) 

قلم | qalamna.ir :

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه از توزیع نان صلواتی در ۱۱۰ نانوایی کرمانشاه در روز پنجشنبه(فردا) همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

علی ملکشاهی با اشاره به اجرای پویش بزرگ نذر نان همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در شهر کرمانشاه اظهار کرد: در این راستا فردا(۱۷ فروردین) در ۱۱۰ واحد خبازی شهر کرمانشاه نان صلواتی توزیع می‌شود. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: پویش نذر نان با همکاری و هماهنگی شورای آرد و نان شهرستان کرمانشاه و خیرین نیک اندیش این شهرستان در ۱۱۰ واحد خبازی مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر کرمانشاه اجرا و نان صلواتی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. 

وی در خصوص نحوه اجرای این پویش گفت: با توجه به تجهیز تمامی واحدهای خبازی استان کرمانشاه به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند، خیرین می توانند با هماهنگی متصدیان واحدهای خبازی و همچنین ناظرین بسیج اصناف مستقر در واحدهای خبازی، نذورات خود را به حساب متصل به پویش واریز نمایند تا هر یک سهمی در این کار خیر و خداپسندانه داشته باشند. 

ملکشاهی در ادامه با اشاره به نظارت دقیق دستگاه های ذیربط برعملکرد واحدهای خبازی استان، تصریح کرد: با اجرای مرحله سوم طرح مردمی سازی هدفمندی یارانه ها، ارائه نان با کیفیت، جلوگیری از عرضه خارج شبکه آرد و افزایش خدمت رسانی به مردم  در دستور کار دولت قرار گرفت و خوشبختانه با اجرای این طرح علاوه بر رضایتمندی نانوایان، شاهد تقویت انگیزه تولید و روحیه رقابت پذیری در تولید نان مرغوب هستیم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.