stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 458558
  • 29 فروردین 1402 - 17:42
3

خودکفایی ارتش علی‌رغم تمامی تحریم‌ها

خودکفایی ارتش علی‌رغم تمامی تحریم‌ها
خوزستان - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه ارتش در صحنه ها مختلف می تواند کارهای عظیمی را انجام دهد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه و کمبودهای فراوان، موفق شده در کنار سایر نیروهای مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.
قلم | qalamna.ir :

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور امروز ۲۹ فروردین ماه در رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا در اهواز با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش نوک پیکان حملات دشمن بود، اظهار کرد: ارتش در میدان عمل و جهاد و با خون خود، وفاداری و حقانیت خود را ثابت کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به پشتیبانی ملت از ارتش جمهوری اسلامی، افزود: نامگذاری هوشمندانه و حکیمانه امام خمینی(ره) در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: ارتش به پشتیبانی مردم و مقام معظم رهبری توانسته برای کشور امین باشد و مسیر رشد و بالندگی را برای شکوفایی در همه ابعاد به شکوفایی و بلوغ برسد.

امیر بیدادی ادامه داد: در زمان هایی که نیاز بوده ارتش قاطع و برنده در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کرده و ولایت مداری خود را ثابت کرده است. همچنین آنجایی که لازم بوده در حوادث غیر مترقبه در مراحل مختلف در کنار مردم و خدمتگزار آنها بوده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: ارتش انقلابی و مکتبی پایبند نظام جمهوری اسلامی ایران است و امروز به جایگاهی رسیده که به گفته مقام معظم رهبری، ویترینی از ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه امروز می‌توانیم با هشیاری از مشکلات عبور کنیم، گفت: امروز اعلام می‌کنیم ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاورهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیروهای مسلح دفاع خواهیم کرد.

امیر بیدادی با بیان اینکه ارتش در صحنه ها مختلف می تواند کارهای عظیمی را انجام دهد، گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و کمبودهای فراوانی که در این سالها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیروهای مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد و همچنین با آمادگی کارکنان جان بر کف خود در کنار دیگر نیروهای مسلح، امنیتی پایدار در منطقه و برای مردم ایجاد کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.