stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 459515
  • 15 اردیبهشت 1402 - 15:17
1

محسنی اژه‌ای:روحانیون نباید از مردم فاصله بگیرند

محسنی اژه‌ای:روحانیون نباید از مردم فاصله بگیرند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رئیس قوه قضاییه گفت:ما روحانیون نباید در روش و منش زندگی از مردم فاصله بگیریم؛ اگر به واسطه تفاوت در قول و عمل ما، مردم دچار شبهات و تردیدهایی شدند و به راه‌های دیگری رانده ‌شدند.
غلامحسین  محسنی اژه‌ای در راستای تجلی وحدت بین شیعه و سنی و فریضه قرآنی اتحاد، با علما و ائمه جمعه و جماعات استان کردستان دیدار کرد.
وی طی سخنانی با اشاره به اهمیت نقش روحانیون در زندگی اجتماعی مردم اظهار داشت: امروز وظیفه روحانیت سنگین‌تر از مقاطع گذشته است و مردم توقع به حقی از روحانیون دارند تا به طور کامل عامل به احکام و آموزه‌ها و اخلاق اسلامی باشند.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: ما روحانیون نباید در روش و منش زندگی از مردم فاصله بگیریم؛ اگر به واسطه تفاوت در قول و عمل ما، مردم دچار شبهات و تردیدهایی شدند و به راه‌های دیگری رانده ‌شدند ما مسئول هستیم؛ کسانی که به واسطه تفاوت در قول و عمل ما به اسلام و نظام بدبین می‌شوند، مظلمه این موضوع بر گردن ما است؛ لذا ما باید هر چه بیشتر خود را به تقوا و حلم و علم مجهز گردانیم.
رئیس عدلیه تصریح کرد: از سوی دیگر، دشمنان نیز بر تخریب روحانیت متمرکز شده اند و تلاش دارند میان روحانیون اختلاف و شقاق ایجاد کنند؛ لذا ما باید بسیار هوشیار و مراقب باشیم و بدانیم که اختلاف نظر و اختلاف فتوا طبیعی است و نباید این اختلافات به تنازع منجر شود.
رئیس دستگاه قضا در ادامه بیان داشت: امروز دشمنان و شیطان صفتان می‌دانند که این روحانیون هستند که در صف مقدم خدمت به دین و مردم می‌باشند و منافع نامشروع آنان را بر هم می‌زنند لذا بر تخریب و ترور شخصیتی روحانیون متمرکز و منسجم شده‌اند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.