stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 460199
  • 16 اردیبهشت 1402 - 10:24
1

صدور جواز تاسیس واحد‌های تولیدی خوزستان در کمتر از ۲ روز

صدور جواز تاسیس واحد‌های تولیدی خوزستان در کمتر از ۲ روز
خوزستان - سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان اعلام کرد که به‌منظور جذب سرمایه گذار و رونق تولید در استان، صدور جواز تاسیس واحد‌های تولیدی جدید در کمتر از ۲ روز انجام می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا فلاح سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: میانگین صدور جواز تاسیس شرکت در کشور پنج روز است که این مدت زمان با هدف جذب و تشویق سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به یک روز و نیم کاهش یافته است.

این مقام مسئول افزود: ثبت درخواست جواز تاسیس و رصد این فرآیند از بهمن‌ماه پارسال در سامانه یکپارچه مجوز‌ها وزارت اقتصاد شروع شده است.

سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۸ جواز تاسیس صادر شده که بیشتر در حوزه‌های صنایع فلزی، شیمیایی و سلولزی بوده است.

در این زمینه، معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت از سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان، به‌دلیل موفقیت این اداره کل برای صدور جواز تاسیس در کمتر از زمان میانگین کشوری تجلیل کرد.

با دستور و نظارت سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان، صدور جواز تاسیس از سوی این اداره کل در استان برای جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذار و حمیات از بخش تولید و ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در استان کاهش یافته است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.