stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 460342
  • 31 اردیبهشت 1402 - 17:49
2

۶۴ دستگاه حفاری ناوگان شرکت ملی حفاری در مدار عملیات قراردارند

۶۴ دستگاه حفاری ناوگان شرکت ملی حفاری در مدار عملیات قراردارند
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۶۴ دستگاه حفاری ناوگان خشکی و دریایی این شرکت هم اکنون در مدار عملیات قراردارند.
قلم | qalamna.ir :

مهران مکوندی گفت: با توجه به تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر توسعه میادین و افزایش تولید شرکت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان صنعت نفت، این شرکت برنامه‌های راهبردی خود را در سال ۱۴۰۲ بر محور چابک سازی ناوگان در بخش‌های عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی و تخصصی متمرکز کرده است.

او می‌گوید: در زمان حاضر ۳۷ دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی شرکت در پروژه‌های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مدار عملیات قرار دارد.

مکوندی گفت: ۷ دستگاه حفاری دیگر نیز در پروژه‌های طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب، ۷ دستگاه در طرح توسعه میادین غرب کارون (پروژه ۱۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوب)، پایدار غرب، سپهر و جفیر به کارفرمایی شرکت مهندسی و توسعه نفت و ۶ دستگاه در طرح‌های شرکت نفت مناطق مرکزی مشغول به کار است. 

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۱ دستگاه حفاری در پروژه‌های دریایی شرکت نفت فلات قاره، ۲ دستگاه در پروژه توسعه بخش خشکی میدان گازی کیش به کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس، ۳ دستگاه در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و یک دستگاه در پروژه حفاری چاه‌های زمین گرمایی (ژئوترمال) مربوط به وزارت نیرو در حال فعالیت عملیاتی می‌باشد. 

به گفته او رویکرد دانش محور، ارتقای کیفی ناوگان حفاری و خدمات جانبی، کار طبق برنامه، مدیریت زمان و کاهش انتظارات و توسعه همکاری و مشارکت با شرکت‌های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت و به موازات آن توجه به ساخت داخل و استفاده از توان و قابلیت‌های صنعتگران داخلی و شرکت‌های دانش بنیان از سرفصل‌های برنامه‌های سال جاری به شمار می‌آید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.